Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van digitale elektronica?

• Thread starter A.Anand Srinivasan
  • Start date
In mijn standpunt, zou Digital Design door Mano als de eerste stap & Digital Logic door Nelson als de tweede stap zijn de beste aanpak! Veel succes

een van de klassieke boeken wordt "Schakelen en eindige automaten theorie" door Zvi Kohavi die begint met de verzamelingenleer in plaats van de gebruikelijke binaire dingen.

Ik heb een e-boek les in elektrische circuit vol 4-digitaal door Tony. R. Kuphaldt als u het wilt hoor ik het graag zou ik stuur het naar u

hi, Floyd en Moris mano, dit zijn de beste voor dit onderwerp. dank u Dipu

de volgende zijn goede boeken voor digitaital elel electronocs. 1. schakelen eindige automaten en theorie .. door Zvi kohavi 2.digital elektronica door moris mano 3. didgital fndamentals door floyd

hey kan u pleeeaassee stuur de link voor het downloaden van Morris mano intro van digitale ontwerpen .. of de snelle aandeel lnk thru e-mail .. plz ik moet het echt slecht .. en zo snel mogelijk ...

[Quote = rahul_sanghavi]
Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van de digitale elektronica ...
Digital Design by Morris Mano Regards Rahul: wink: [/quote] ik denk dat de digitale elektronica en digitaal ontwerp anders is. zie ik dat verkeerd: S in ieder geval in mijn school ze worden bestudeerd in verschillende klassen van Natuurlijk zijn ze nauw verwant zijn [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 minuten: [/color] [/size] Ik ben het eens met de v_c

voor de beginners Schaum's Outlines-Digital Principes 3rd Edition is het beste] zeer eenvoudig en omvat alle belangrijke thema's helemaal uit de beginnig proberen

Ik denk dat digitale ontwerp van John Wakely zal goed doen en de pdf is gemakkelijk verkrijgbaar in de netto

Digital Design by wakerley en Morris mano is genoeg .........

Boeken door Morris Mano en Malvino zijn goed voor beginners in mijn mening.

Anand .. Ik zal voorstellen u het boek Digitale elektronica DOOR RONALD Tocci .. Een zeldzaam te krijgen .. maar het lezen waard .. Probeer het in Moore markt (de buurt van het centraal station) i

Voor digitale elektronica, ik prefeer Floyd voor beginners

hai, digitale elektronica door Floyd is het beste boek.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back