Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van digitale elektronica?

• Thread starter A.Anand Srinivasan
  • Start date
Als u verschillende logische families in detail bestuderen, dan is digitale geïntegreerde elektronica van Taub en schilling is het beste. Maar voor digitaal ontwerp (exclusief interne cicutry) Digitale ontwerp van Tocci en Widmer is goed.

Wie is autor, publicatie??? Hiervoor moet je meer info over je bevestiging!

de boeken die ik stel zijn digitale ontwerp van Bogart en schakelen theorie door kohavi.

zijn te breed een onderwerp ... als ur op zoek naar basics en zijn totalyly nieuwe om het te gaan voor mano of givone als ur naar te kijken een iets gevorderd niveau dan u kunt kijken naar boeken over VHDL etc

Uit mijn ervaring: "micro-elektronische circuits" Door Sedra & Smith "Inleiding tot de digitale micro-elektronische circuits" Door Gopalan "Digital Electronics" Door Glasford Best Of Luck .....

zie Freind ik zal een aantal van de boeken die je kunt studeren een te noemen. digitale elctronics door Tocci 2. digitale elctronics door malvino Leach 3.digital elctronics door morris meno 4.digital systemen Erogonovics

Hi Digital Electonics door ROTH Switch en eindige automaten theorie door Zvi kohavi

morris mano is het beste. Gebruik de computer Bouwkunde en digitale ontwerp door morris mano.

FUNDAMETALS van digitale schakelingen door Anand KUMAR PROBLEMEN OP digitale elektronica en MICROPROCESSOR door RP JAIN

studie digitale elektronica bymorrismano en digitale ontwerp van wakerly

U vindt "moderne digitale elektronica" door RP Jain "digitale fundamentals" door Tocci "digitale vormgeving" van Morris Mano

als ur op zoek naar transistor-niveau digitaal ontwerp, dan is er een boek van Kang en Leblibici. Het is zeer goed. [Quote = A.Anand Srinivasan] Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van de digitale elektronica ... [/quote]

Digital Design principes en de praktijk van John F. Wakerly zeer goed boek

Als je een beginner bent, kunt u lezen Digital Principes van Tokheim, maar in het algemeen alle boeken zijn zeer goed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back