Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van digitale elektronica?

• Thread starter A.Anand Srinivasan
  • Start date
proberen ............ logica en computer design fundamentals 2e editie van Morris mano & charles r.kime

heeft iemand uploaden digitale elektronica door morris mano pleaseeeeeeeeeee

proberen met behulp van digitale ontwerp van john f. wakerley .. zijn zeer goed in het ontwerp voorbeelden ..

"Digitale logica design" door Charles Roth is goed boek voor de balie ontwerpen en sequentiële schakelingen DIGITAL DESIGN BY marcovitzis nieuw op de markt en het is goed een

kan iemand mij voorzien oplossingen van dit boek? CMOS digitale geïntegreerde schakelingen van Sung-Mo Kang Yusuf Leblebici plzz ik ze nodig heb slecht ... i bezichtigen van de site, maar oplossingen worden alleen gegeven aan instructeurs niet voor studenten ... dus i cant krijgen ze ... Ik zal heel thankful2 u zijn als u ppl bieden me oplossingen ...

Hallo lieve vriend, heb ik gevonden oplossingen van alle ur vragen ..... ga je naar deze sites en ull vrij zijn van alle ur problemen.

Ik denk dat alle boeken van de digitale elektronica zijn goederen, maar het beste boek is afhankelijk van tha situatie. Als je een beginner moet je gebruik maken van "Digital Principles" door Tokheim

Digtal elektronica door moris mano is echt een goed boek voor bigners bestuderen ook digitaal ontwerp door Edward Karalis

digitaal ontwerp of digitale logica en computer design (door Morris mano i) s het beste boek.

gebruiken Moris mano als een beginner dan, afhankelijk van uw interesse kunt u verwijzen Fletcher, Roth, wackerly enz. ...

Voor het leren van digitale logica en pakket IC's: Digital Systems door Ronald J. Tocci

"Digital Design" Morris Mano zeer goede tutorial erg duidelijk engels

1> digitale elektronica-> door morris mano 2> digitale circuit-> Tocci 3> digitale circuit-> Malvino en Leach

Delmar - Microprocessors - 2000 - Digital Design Met CPLD toepassingen en VHDL - Dueck, Robert K

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back