Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van digitale elektronica?

• Thread starter A.Anand Srinivasan
  • Start date
A

A.Anand Srinivasan

Guest
Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van digitale elektronica ...

Welk boek is het meest geschikt voor het bestuderen van de digitale elektronica ...
Digital Design by Morris Mano Regards Rahul: wink:

Er zijn maar weinig goede boeken zijn - 1. Digital Design door John F. Wakerly 2. Civieltechnische benadering van Digital Design door Fletcher, Prentice-Hall 3. Digital Fundamentals van Floyd (1999), Prentice-Hall proberen Digital Design by John F. Wakerly, de goede

Digitale principes en toepassingen voor-: Albert Paul Malvino en Donald P.leach is een ander goed boek maar het is meer toepassingsgericht

Digitale principes en toepassingen voor-: Albert Paul Malvino en Donald P.leach is een ander goed boek maar het is meer toepassingsgericht
2e of 3e editie. Regards Rahul:?

Fundamentals of Logic Design by Charles Roth .... Het is leuk boek voor beginners .... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] U kan volgen Digital Design by Mano (3rd Edition)

De bovenstaande boeken zijn goed voor gate-level "digitale vormgeving" waar je niet te veel over de onderliggende elektronica te leren kennen. Uw originele bericht gevraagd voor "digitale elektronica" en ik neem aan dat transistor-level digitale elektronica betekenen. Bijvoorbeeld, de gedetailleerde studie van hoe een TTL of CMOS-poort is uitgevoerd. Hieronder zijn mijn aanbevelingen, op zoek naar de nieuwe versie als ze bestaan. Deze hebben betrekking op zaken als RTL (weerstand transistor logic), DTL (diode transistor logic) en TTL (transistor transistor logic). Ik weet niet of ze bestrijkt een groot deel CMOS H. Taub & D. Shilling "Digital Integrated Electronics" McGraw-Hill, 1977 J. Millman & CC Halkias "geïntegreerde elektronica, analoge en digitale schakelingen" McGraw-Hill, 1972 DA Hodges " Analyses en Ontwerp van digitale geïntegreerde schakelingen "McGraw-Hill, 1983 Voor een frisse en moderne behandeling, stel ik voor Anant Agarwal & Jeffrey Lang" Grondslagen van de analoge en digitale elektronische schakelingen "Morgan Kaufmann, 2005. Cheers, v_c

een van deze boeken zijn beschikbaar op de site?

1> digitale elektronica door Moros MANO 2> digitale elektronica door RPJAIN 3> digitale elektronica door Tocci

M. Ercegovac, T. Lang, JH Moreno, "Introduction to Digital Systems", John Wiley & Sons, Inc 1999 [/i]

Wilt u een meer praktische aanpak te proberen, kijk deze: Digital Electronics Demystified: A Self-onderwijs Guide (Demystified S.) Het is gemakkelijk te volgen, geeft praktische voorbeelden en de prijs is redelijk Cheers, Atzakas

Hallo U kunt ook proberen deze boeken 1.William I. Fletcher "een Engineering aanpak van Digital Design 2.S.Devadas, A. Ghosh en K.Keutzer," Logic Synthesis "

Digital Electronics een PractiCALL aanpak 7e editie van William Kleitz Prentice Hall Dit boek is echt geweldig. Covers fundamenten van de digitale design en zelfs behandelt meer ingewikkelde zaken als PLDS (Programmable Logic apparaten) en heeft een complete PLD hoofdstuk en problemen in het hele boek. We gebruikten dit boek op mijn universiteit

Hallo, ik Digital Design gebruikt door Morris Mano, ik denk dat het zal nuttig zijn voor u.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back