S
sinip
Guest
Ik heb een idee en ik heb je hulp nodig mensen.Wat ik van plan ben te doen is een aantal tv-signalen te ontvangen op een (hoog) locatie met goede ontvangst, demoduleren ze naar composiet video-niveau en gebruik dan RF-link in GHz te zenden naar een andere locatie met een slechte ontvangst, en de oude analoge gebruik SAT-ontvanger voor de ontvangst.Ik heb geen probleem om dat te doen voor een terrestrische tv-signaal.Maar het probleem dat ik heb is hoe verschillende (5 of meer) TV-signalen multiplex en stuur ze met een RF-zender in plaats van 5 of meer afzonderlijke Ones.Kortom, wat ik denk dat nodig is, is voor elke tv-signaal met andere vervoerder moduleren.Bijvoorbeeld TV1 video-signaal met 20MHz, TV2 video-signaal met 30MHz, TV3 met 40MHz, dan meng alles Samen met een baseband signaal te krijgen en dan definitief mixer dat alles zou omzetten tot 1 GHz of zo.Vergeet niet, heeft het naar analoog blijven de hele tijd.
Ik hoop dat ik grondig uitgelegd wat ik wil en dat u in staat zullen zijn om me te helpen met schema's, links of advies.Dank u bij voorbaat.
Ik hoop dat ik grondig uitgelegd wat ik wil en dat u in staat zullen zijn om me te helpen met schema's, links of advies.Dank u bij voorbaat.