M
McSnoop
Guest
Hi Gemeenschap,
Ik vond veel dingen in de grote brede internet, over de PIC18F4550.Veel FW voorbeelden, kaders en user mode toepassingen.
Dan waar zijn de verschillen tussen de HID FW en niet-HID?
Maar als ik zoek KMDF Voorbeelden van de PIC18F4550 de resultaten zijn nul.De meeste van de codes worden zonder opmerkingen.= (
Heeft iemand weet Tutorials of zijden waar ik kan vinden Stuff voor dat?
Op het moment dat ik een KMDF Driver dat werkt op virtuele apparaten.De volgende stap is hem USB-functionaliteit.
Doel:
De bestuurder moet poll het apparaat.Indien de bestuurder krijgt Pakages, moet hij deze aan de Hardware.LED knippert en de knop wordt ingedrukt een antwoord dient te worden gegenereerd, die wordt geretourneerd door een van de volgende peilingen.
Een ander doel:
Druk op de knop moet worden geblokkeerd.
Btn ingedrukt -> op
Btn ingedrukt komende tijd -> uit
Dat is een eenvoudiger doel als de eerste, dus dit een mee komt later.
groeten
McSnoop
Ik vond veel dingen in de grote brede internet, over de PIC18F4550.Veel FW voorbeelden, kaders en user mode toepassingen.
Dan waar zijn de verschillen tussen de HID FW en niet-HID?
Maar als ik zoek KMDF Voorbeelden van de PIC18F4550 de resultaten zijn nul.De meeste van de codes worden zonder opmerkingen.= (
Heeft iemand weet Tutorials of zijden waar ik kan vinden Stuff voor dat?
Op het moment dat ik een KMDF Driver dat werkt op virtuele apparaten.De volgende stap is hem USB-functionaliteit.
Doel:
De bestuurder moet poll het apparaat.Indien de bestuurder krijgt Pakages, moet hij deze aan de Hardware.LED knippert en de knop wordt ingedrukt een antwoord dient te worden gegenereerd, die wordt geretourneerd door een van de volgende peilingen.
Een ander doel:
Druk op de knop moet worden geblokkeerd.
Btn ingedrukt -> op
Btn ingedrukt komende tijd -> uit
Dat is een eenvoudiger doel als de eerste, dus dit een mee komt later.
groeten
McSnoop