PIC18F4550 Firmware Driver en voorbeelden?

M

McSnoop

Guest
Hi Gemeenschap,

Ik vond veel dingen in de grote brede internet, over de PIC18F4550.Veel FW voorbeelden, kaders en user mode toepassingen.

Dan waar zijn de verschillen tussen de HID FW en niet-HID?

Maar als ik zoek KMDF Voorbeelden van de PIC18F4550 de resultaten zijn nul.De meeste van de codes worden zonder opmerkingen.= (

Heeft iemand weet Tutorials of zijden waar ik kan vinden Stuff voor dat?

Op het moment dat ik een KMDF Driver dat werkt op virtuele apparaten.De volgende stap is hem USB-functionaliteit.

Doel:

De bestuurder moet poll het apparaat.Indien de bestuurder krijgt Pakages, moet hij deze aan de Hardware.LED knippert en de knop wordt ingedrukt een antwoord dient te worden gegenereerd, die wordt geretourneerd door een van de volgende peilingen.

Een ander doel:

Druk op de knop moet worden geblokkeerd.

Btn ingedrukt -> op
Btn ingedrukt komende tijd -> uit

Dat is een eenvoudiger doel als de eerste, dus dit een mee komt later.

groeten
McSnoop

Hoi,
voor HID-apparaten die u niet hoeft te installeren stuurprogramma voor uw zelfvertrouwen.Het
is al beschikbaar in Windows.
De andere zaak met HID-apparaten is dat de data transfer rate is
max. 64 KB / s.Als dat de snelheid past bij uw behoefte kunt u gebruiken.
Indien u een hogere transfer rate, moet u proberen de generieke aangepaste bestuurder van Microchip (de transfer is ongeveer 1MB / s)

Die link is ook interessant: www.lvr.com

Met vriendelijke groet
Kabanga

Hi Kabanga,

de snelheid is niet interessant, want er is niet zoveel informatie te transporteren.

Te testen, zoals: Ping-Pong

De KMDF Driver is een must, want de bestuurder moet communiceren met een BusDriver voor tests.

Januari Axelson
de zijkant Ik heb al in mijn favorieten, maar hij ook gewoon uitgebracht Drivers niet zelf geschreven is.

groeten
McSnoop

Hi McSnoop,

in dit duits forum (http://www.mikrocontroller.net/topic/114700) ze hebben het over KMDF
op basis van de bestuurder (de zogenaamde EasyUSB) en C API (de zogenaamde EasyUSBConnect).

U kunt het hier downloaden: www.sourceforge.net / projecten / easyusb

Controleer of deze voldoet aan uw behoefte.

Met vriendelijke groet
Kabanga

Uw bovenstaande vraag hebben voornamelijk betrekking op het USB-apparaat concept van klassen en de verschillende soorten overdracht.USB2.0 belangrijkste spec en inrichting klasse specificaties zijn de eerste plaats om te zoeken naar, naar mijn mening.

Wat HID, het
is vaak gebruikt voor de werkelijke niet-HID toepassingen vanwege de gemakkelijke driver interface.Blijkbaar
is dat niet het geval met uw aanvraag, zodat u zou willen gaan voor een gebruiker gedefinieerd type plaats.

Neem een kijkje hier ook

http://users.dod.sch.gr/nichrist/pic18f4550_usb.htm

Hi Kabanga,

Dit is niet interessant, want het project levert gesloten bestuurder.De C API is niet nuttig omdat werken aan Kernelmode kant.

Ik heb nooit gevonden een handleiding, discussies of threads zoals FAQ's voor de ontwikkeling van USB FW & Driver in detail.

= (

Ik vond een veel Zijkanten met informatie, maar vooral de ontwikkeling van een FW of gebruik een vervaardiging FW met HID of andere interfaces.= (

groeten
McSnoop

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back