condensor en electret microfoons

Uw nieuwe circuit is Q2 ingeschakeld vrij hard de meeste van de tijd. U hebt de potmeter tot de grond aan de basis (die minder hoe moeilijk het is ingeschakeld), zodat de gevoeligheid hangt af van de huidige versterking van de transistor die veel kan variëren. Sommige 2N2222 transistoren gevoelig en andere minder gevoelig. U voegt een aantal potmeter die de gevoeligheid aan te passen maar weinig en verminderde de waarde van de C2, zodat deze reageert alleen op zeer hoge audio-frequenties. Ik wed dat zijn er miljoenen van hoogfrequente geluiden die het circuit te activeren.

Vanuit dit circuit, http://images.elektroda.net/85_1293084480.jpg (lagere gevoeligheid circuit) de 1nF condensator en 10k weerstand dat ik omcirkeld uit zal mijn high-pass filter, maar de wijze van berekening de winst van die high pass filter? en wat is de cut-off frequentie van dat filter?, Kan iemand alstublieft me leren over het berekenen van dit? Dank u wel. Oops:

Q2 is niet goed bevooroordeeld. Het verzadigd als de stroomversterking van de transistor hoog en vrijwel afgesneden zijn als de stroomversterking van de transistor laag. De hoogte van de geleiding van de transistor zal ook worden beïnvloed door de temperatuur. Q2 heeft een basisweerstand met massa die een spanningsdeler en overgeslagen emitterweerstand. Als Q2 wordt eigenlijke voorgespannen dat de collector spanning op de halve voedingsspanning (bij 4,5 V) dan de kollektorstroom van Q2 0.96mA en ingangsimpedantie is 4k ohm. C3 past een veel positieve reacties die kunnen leiden tot Q2 en Q3 op een oscillator zijn. De hoogdoorlaatfilter worden gevoed vanuit een lage impedantie, maar in plaats daarvan wordt gevoed vanuit de hoge uitgangsimpedantie van 470K Q1 R3. Dan is de 10k potmeter R15 zal hebben bijna geen effect en de highpass een cutoff frequentie van (1 meer dan 2 pi RC) 330Hz hebben. Het filter heeft slechts een enkele order zodat de dropoff is zeer geleidelijk. De zeer hoge uitgangsimpedantie van Q1 aandrijven van de vrij lage ingangsimpedantie van Q2 veroorzaakt signaalverlies van ongeveer 53 keer bij hoge frequenties. Geen van de links in deze draad hier naar de juiste draad. Ze zijn allemaal in plaats daarvan naar een voeding draad.

Hallo, ik wil maken van deze klap schakelaar maar ik heb maar een condensator microfoon kan ik het gebruiken in plaats van het gebruik van de electret microfoon in het circuit? http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=705784 # 705784 thanks a lot [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 uur en 53 minuten: [/ color ] [/size] HI rapportage bouwde ik dit met een condensator microfoon en het resultaat is raar het zegt te zijn als ik klap in een keer dan schakelt hem uit wanneer ik klappen weer het resultaat is diff i klappen en deze in te schakelen en het blijft op voor een zeer korte tijd en het gaat automatisch uit (ik kan niet klappen uit te schakelen), dan kan ik klappen om het weer in te schakelen hmmmmmmmmmmmm hetzelfde proces gaat verder hier is de link [url = http://saint.419.removed .us / clapsw.html] Clap Switch [/url] kan elke slimme kerels in dit forum duidelijk mijn twijfels? Thanks a lot Ps: Ik heb verbonden precies zoals het circuit
Hoi Simon, ik ben het beantwoorden van een oud bericht, maar een of andere manier te proberen een 'hogere winst' transistor voor uw microfoon voorversterker kunt u controleren ze met behulp van datasheets meestal gegeven free my hun manufacturer.Maybe de 'klap' deel van de audio-uitgang is nog steeds te zwak om 'trigger' van de vorige circuit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back