condensor en electret microfoons

S

simonwai999

Guest
hi ik wil maken van deze klap schakelaar maar ik heb maar een condensator microfoon kan ik het gebruiken in plaats van het gebruik van de electret microfoon in het circuit? http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=705784 # 705784 thanks a lot [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 uur en 53 minuten: [/ color ] [/size] HI rapportage bouwde ik dit met een condensator microfoon en het resultaat is raar het zegt te zijn als ik klap in een keer dan schakelt hem uit wanneer ik klappen weer het resultaat is diff i klappen en deze in te schakelen en het blijft op voor een zeer korte tijd en het gaat automatisch uit (ik kan niet klappen uit te schakelen), dan kan ik klappen om het weer in te schakelen hmmmmmmmmmmmm hetzelfde proces gaat verder hier is de link http://saint.419.removed .us / clapsw.html kan elke slimme kerels in dit forum duidelijk mijn twijfels? Heel erg bedankt Ps: Ik heb verbonden precies zoals het circuit

U blijkbaar in geslaagd om de bistabiele schakeling om te zetten in een onstabiele een. Dit is zeer onwaarschijnlijk dat een kwestie van de aangesloten mirophone, het roept twijfels dat uw bericht de laatste zin kan verkeerd zijn.

Weet je zeker dat het niet een electret microfoon die je hebt. Condensor zijn meestal van hoge kwaliteit studio's microfoons gebruikt in het opnemen en uitzenden. Deze vereisen een polariserende spanning te bedienen. Electrets aan de andere kant zijn meestal goedkope eenheden in consumentenelektronica. Het enige echte verschil is dat electrets een plastic Diaphram dat is gepolariseerd tijdens de productie, ze hoeven daarom niet een polariserende spanning om te werken. Maar deze hebben meestal een ingebouwde Fet versterker die een typische 1.5v voor een correcte werking nodig heeft. Condensator microfoons hebben een veel grotere spanning dan dit, maar leveren een veel lagere output die electrets. Daarom de twee zijn niet echt uitwisselbaar. Ik hoop dat dit geeft je een duidelijker beeld van hoe deze werken, maar natuurlijk kan het niet oplossen van uw probleem direct

Ja, ik bedoelde dat je blijkbaar een iets ander circuit gebouwd. De oorspronkelijke is eigenlijk bistabiel, twee transistor flip-flop. Een flip-flop heeft de staat niet zonder een ingang puls. Ik dacht eigenlijk hetzelfde met betrekking tot uw zogenaamde condensator microfoon, maar zoals ik al zei, ik denk dat het geen verband houdt met het gemelde probleem.

Hallo mensen bedankt voor je hulp ik deze zogenaamde condensator microfoon gekocht van een lokale elektronica winkel verklaarde het is een condensator microfoon en nadat ik lees wat grand zei mijn microfoon is een condensator microfoon zeker coz toen ik een ommekeer in de 2 pinnen is niet werk dat het heeft de polariteit, zodat het circuit op die site niet kan veranderen staten en het is verkeerd van wat er op de website die klappen als het eenmaal is ingeschakeld en clap again het is uit en omdat het een bistabiel soort dankzij

Een "condensator" mic is zeer oud. Ze moeten over de 48V om vertekening te zijn. Een moderne electret mic heeft de 48V bias spanning ingebouwd. Sommige winkels noemen een moderne electret microfoon een condensator microfoon per ongeluk. Uw bi-stabiel circuit presteert als een mono-stabiele schakeling misschien omdat je geen gebruik maken van een PCB (een slechte breadboard plaats?) Of omdat u geen afgeschermde audiokabel niet gebruiken van de microfoon, zodat je kabel trekt aan netbrom. Misschien is je voeding te veel brom.

hi ik heb een print met het circuit, niet een breadboard en ik gebruik gemaakt van een 9 V batterij niet een transformator, dus ik denk niet dat er zoemend dankzij

i omgekeerd de 2 pinnen is niet gelukt het heeft zijn polariteit
Dit bewijst, dat de condensator microfoon heeft een ingebouwde amplifier.I ervan uit dat u een electret transducer, zoals zijn deze: http://www.farnell.com/datasheets/95444.pdf Een klassieke condensator microfoon moet niet per se oud zijn. Maar het is is het meestal vrij dure professionele apparatuur. Naast de originele DC gepolariseerde condensator microfoon, ook RF capaciteit transducers (bijv. van Sennheiser) en prepolarized (electret) microfoons worden gebruikt in professionial de hedendaagse microfoon sector.

De metalen behuizing van een elektreet microfoon is de negatieve pool die gewoonlijk wordt verbonden met de afscherming van de kabel. Electret microfoons worden gemaakt als twee-draad en als drie-wire.

HI ok jongens hier is de mic ik heb Ik heb het hier van deze winkel is de link betreft de

Er zijn 11 Chinese microfoons. welke heb je?? De meeste of alle van hen zijn electret type, niet condensor type. De meeste of alle van hen zijn twee-draads, niet drie-draads.

Nu we eindelijk verduidelijkt, dat het circuit wordt het oorspronkelijke schema ook met betrekking tot de microfoon matching. Iedereen tot nu toe ervan overtuigd, dat de microfoon type niet is de problemen veroorzaakt?

hi ik heb de een op die site de een op de linker hmmmmmm het zegt is het zelfs een condensator microfoon de verkoper daar zei dat het een condensator microfoon hmmmm, maar audioguru zei dat de meeste of alle van hen zijn electret microfoons hmmmmmmmmmm ik ben steeds meer verward nu lol met betrekking tot [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 8 minuten: [/color] [/size] hi en nog een ding met de mic ik heb in de curcuit ik klappen om hem aan te zetten, maar ik kan niet uit te schakelen (schakelt het toestel zichzelf uit na als 31 seconden) als het uit is, ik kan klappen om het weer in te schakelen en dan schakelt het toestel zichzelf uit na 31 seconden weer als dezelfde dingen aan en uit gaat ik denk niet dat de microfoon een deel al deze problemen veroorzaakt volgens de site het zegt dat we klappen in te schakelen en klap uit te schakelen hmm ik denk dat als u guys zei dat het circuit is een bistabiel type en kan niet worden ingeschakeld en vervolgens uit door klappen (we kunnen alleen zet hem aan) wat betreft de

Het is allemaal gezegd is, naar mijn mening. De microfoon is OK, het is niet de problemen veroorzaakt. Deze microfoons zijn allemaal van de electret of "prepolarized" condensator microfoon het type, ze heten gewoon condensor door een catalogus distributeurs, dat is niet relevant. Om wat voor reden, uw circuit niet op de juiste bistabiel, dat wil zeggen vast te houden de staat oneindig. U kunt ook de microfoon los en breng een elektrische puls aan de ingang, het gedrag is waarschijnlijk identiek. Zo niet, dan kan de microfoon te gevoelig.

hi bedankt weer :) maar hoe kan ik elektrische puls van toepassing zijn op de microfooningang nadat ik neem de microfoon uit voor het testen? betreft de

Look Sharp, kan het circuit niet werken met 330 ohm (beide transistoren permanent uit). Kan niet zeggen, als de 330K is een goede keuze, maar 330 ohm duidelijk niet. simonwai999 niet zijn de andere draad, hij alleen maar geciteerd is. Simon, moet het kortsluiten van de microfoon klemmen en los korte een adequate testpuls.

hi ok mensen ik zal proberen om het te testen en als audioguru zei dat er een R moeten omgezet worden op 3.3k of 330 ohm ik weet niet of het zou werken coz ik toch niet die weerstanden hebben in de hand dankzij betreft

Nee, ik had het mis. de oorspronkelijke circuit zou moeten werken als de transistors hebben pennen aangesloten en de condensatoren 10uF de + pool van de collectoren van de transistoren. Uiteraard moet de diodes worden verbonden met de juiste polariteit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back