ZigBee

S

stevasway

Guest
Hoi,
iedereen kan mij helpen over ZigBee?

Ik ben ontwikkelen van een applicatie met de volledige ZStack (chipset Freescale), maar Figure8Wireless niet voorziet in een tutorial en ondersteuning voor de programmering.

Dag
Stevasway

 
Nowe przepisy Unii Europejskiej w zakresie ochrony danych osobowych wprowadzają jeden spójny zestaw wymagań dla wszystkich podmiotów będących w posiadaniu danych osobowych obywateli UE.

Read more...
 
Zigbee is bijna gelijk aan WLAN 802.11 behalve enkele overwegingen en pakketten.en het heeft ook een aantal concepten van Bluetooth.

 
Bedankt, maar ik moet kown of er iemand ervaring met ZStack programmering is

 
Prasanna Kumar wrote:

Zigbee is bijna gelijk aan WLAN 802.11 behalve enkele overwegingen en pakketten.
en het heeft ook een aantal concepten van Bluetooth.
 
Hallo Meneer OMARA,

Zoals ur goed ervaren met draadloze protocollen, ik heb enkele vragen over dit
Allereerst hoeveel kan ik het fragment drempelwaarden?Zoals ik gebruik AMBA bus LLC laag, dus ik ben het bijhouden van de drempelwaarde voor 2048bits, is het ok of anders een andere overwegingen heb ik nodig om te maken?Ik zou zo vriendelijk van u.

Bedankt
Raghu

 
Hoi,
Wat is de core-processor gebruikt door ZigBee controller?Wat is de bus-architectuur gebruikt?

Bedankt,

 
Heeft u ooit gezien MAXSTREAM XBEE modules?ze zijn volledig uitgevoerd Zigbee modules gecontroleerd door AT-opdrachten, kan het nuttig met u behoefte aan een snellere time-to-market, kan het probleem worden de prijs ....

 
Hallo!

Heeft u informatie met betrekking tot XBEE producten uit MAXSTREAM?

Met vriendelijke groet!

 
Hallo,

U kunt XBee product info uit http://www.maxstream.net/

Groeten.

 
Zeron wrote:

Hallo,U kunt XBee product info uit h ** p: / / www.maxstream.net/Groeten.
 
Hoe komen de data rate is als dit terwijl het in de IEEE-norm!

 
Ik gebruik XBee / XBee Pro, 115.2Kbps.is werk prima.

getest door X-CTU, Range Test met loop-backed.
(volg MAXSTREAM's Wireless Development Kit)

 
Zeron wrote:

Ik gebruik XBee / XBee Pro, 115.2Kbps.
is werk prima.getest door X-CTU, Range Test met loop-backed.

(volg MAXSTREAM's Wireless Development Kit)
 
Ja, ik gebruik pakje grootte in mijn toepassing.

Als ik te groot bestand (en) maat overdracht, zou ik gebruiken 115.2Kbps., Vervolgens split file (s) om meerdere pakketten (kleine maat) met een eenvoudig protocol.

Ik denk dat dit kan sneller dan het gebruik 19200bps.een richting.

Sorry, maar mijn idee.Ik heb niet gebruiken in dit geval.

 
Kent u andere fabrikanten van ZigBee modules klaar voor gebruik als MAXSTREAM.
TKS

 
Ik gebruik een XBEE module werkt zelfstandig in een eenvoudig pension.Verrassend Ik heb ontdekt te hoog stroomverbruik in mijn board (53mAmps), zelfs wanneer XBEE zijn in Idle modus.

Ik denk dat er een fout in deze module.

Enig idee te respecteren?

Thanks a lot in advance!!

 
Hi:

Waar vind je een andere ZigBee fabrikant andere producten dan
vvv.maxstream.com

 
sss123 wrote:

Hi:Waar vind je een andere ZigBee fabrikant andere producten dan

vvv.maxstream.com
 
Ik doe project op de XBee.Ik bouw mijn eigen raad te zenden en te ontvangen gegevens een andere XBEE Board.De XBee is verbonden met PIC16F877A/PIC18F452.Aangezien de raad van bestuur niet is verbonden met iets (op afstand), hoe moet ik schrijf de programmering code aan de UART controle tussen de XBee en PIC?

Ik ben van plan om de PIC programma om te werken met 7 verschillende schakelaars.Voorbeeld, als ik druk op een van de schakelaar, zal het doorsturen van de "ABC" op de XBee en de XBee op afstand zal het doorsturen van de "ABC" op de XBee aangesloten op pc.Wanneer de pc detecteert de "ABC", zal het licht op de LED of Buzzer op het computerscherm.

Enig idee over hoe de PIC programma om informatie te sturen naar XBee?

Bedankt

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top