C
cyboman
Guest
Ik ben nieuw met digitale ontwerpen en weten niet de instrumenten die goed. Ik gebruik een Nexys twee FPGA en Xilinx ISE WebPack 9.1i sp 3 voor synthese en implementatie. Ik heb gecodeerd een eenvoudige johnson teller, maar na de implementatie ontving ik de volgende waarschuwing:
het ontwerp lijkt te werken, maar dan nog zou ik graag willen weten wat doet de waarschuwing betekenen. kan iemand uitleggen wat betekent het en hoe kan ik dit oplossen waarschuwing. alle hulp en inzichten worden gewaardeerd.Gemaakt netgen log file 'time_sim.nlf'. Uitvoeren van C: \\ Xilinx91i \\ bin \\ nt \\ bitgen.exe-intstyle ise-f "johnson_counter_top.ut" "johnson_counter_top.ncd" "johnson_counter_top" "johnson_counter_top.pcf" PhysDesignRules: 372 - Gated klok. Klok net clk_out is afkomstig van een combinatorische pin. Dit is niet goed ontwerp praktijk. Met de CE-pin om het laden van data controle in de flip-flop. Implementatie VER1-> rev1: 0 fout (en), een waarschuwing (en) de uitvoering werd afgesloten met waarschuwing (s).