Xilinx ISE WebPack 9.1i sp 3, gated clock waarschuwing

C

cyboman

Guest
Ik ben nieuw met digitale ontwerpen en weten niet de instrumenten die goed. Ik gebruik een Nexys twee FPGA en Xilinx ISE WebPack 9.1i sp 3 voor synthese en implementatie. Ik heb gecodeerd een eenvoudige johnson teller, maar na de implementatie ontving ik de volgende waarschuwing:
Gemaakt netgen log file 'time_sim.nlf'. Uitvoeren van C: \\ Xilinx91i \\ bin \\ nt \\ bitgen.exe-intstyle ise-f "johnson_counter_top.ut" "johnson_counter_top.ncd" "johnson_counter_top" "johnson_counter_top.pcf" PhysDesignRules: 372 - Gated klok. Klok net clk_out is afkomstig van een combinatorische pin. Dit is niet goed ontwerp praktijk. Met de CE-pin om het laden van data controle in de flip-flop. Implementatie VER1-> rev1: 0 fout (en), een waarschuwing (en) de uitvoering werd afgesloten met waarschuwing (s).
het ontwerp lijkt te werken, maar dan nog zou ik graag willen weten wat doet de waarschuwing betekenen. kan iemand uitleggen wat betekent het en hoe kan ik dit oplossen waarschuwing. alle hulp en inzichten worden gewaardeerd.

hier is het
Code:
 module johnson_counter_top (input draad [03:03] BTN, ingang draad mclk, ingang draad [04:00] sw-, output-draad [07:00] ld); draad clk_out;. clkdiv # (COUNTER_WIDTH ( 24), INDEX_WIDTH (5)) u0 (reset (BTN [03:03]), clk (mclk), index (sw), clk_out (clk_out)),..... johnson_counter # (N (8)). u1 (clk (clk_out), reset (BTN [03:03]), q (ld)...); endmodule module clkdiv # (parameter COUNTER_WIDTH = 24, parameter INDEX_WIDTH = 5) (output draad clk_out, ingang draad clk, ingang draad reset, ingang draad [INDEX_WIDTH-1: 0] index); reg [COUNTER_WIDTH-1: 0] tegen te gaan; / / binaire teller altijd @ (posedge clk of posedge reset) beginnen als (reset == 1) begint tegen te gaan