WiMAX implementatie (FPGA)

Hallo iedereen plz ik wil de VHDL van alle blokken van WiMAX, want ik ga een heel groot project te starten en die het nodig heeft wimax zo plz help me

Mijn scenario verder uitgewerkt wordt vermeld onder 1. PHY layer parameters moeten constant worden gehouden (wat ik al hebt verzonden u) 2. Breng de MAC-laag over fysieke laag 3. Mac laag is samengesteld uit drie lagen, de drie lagen * MAC Convergentie sublaag (verantwoordelijk voor de header compressie en SFID en DIC Identification) * MAC Gemeenschappelijk gedeelte sublaag (verantwoordelijk voor de montage van MAC PDU, ARQ Scheduling, MAC Management) * MAC beveiliging sublaag (Verantwoordelijk voor encryptie) * Fysieke laag ligt net onder de MAC-beveiliging sublaag nu wat we moeten doen is om alle parameters constant te houden, behalve gemeenschappelijk deel sublaag, moeten we ARQ mechanisme te veranderen moeten we twee sceanario maken, in 1 geval, wat BER is bij ARQ is bestaat uit ACK en negatieve ACK, en wat BW worden toegewezen voor te betalen belasting in dat geval 2e geval we moeten laten zien NACK is wat BER creëren en belasting (Data) betalen 's bandbreedte toeneemt of niet . grafiek van de BER \\ BW .... Kan iemand HELP ME ?????? contact met mij ASAP 923332246872

Ik heb een hulp over mijn MS proefschrift. Ik heb enkele papieren op Wimax Handover.And besloten om te werken op WiMAX overdracht. Maar ik krijg niet een idee op welke specifieke onderwerp dat ik zou moeten werken. Ook ik weet niet hoe matlab te gebruiken. Ik moet het leren ook. Ook willen weten kunnen we doen wimax overdracht daarmee samenhangende werkzaamheden in Matlab? Please help me ik heb korte tijd. Als u een Overdracht code in Wimax? Dank bij voorbaat. Naina

hi! i need simulatie van interface van ip-wolk en WiMAX !!!!!!!!!! vriendelijk help me out dat de Motorola-apparaten CPEi serie hetzelfde werk doen ????? dat wil zeggen-interface btw WiMAX en ip cloud?? en 2e .... i need simulatie van de interface van de WiMAX-en ip-wolk ... help me out ... im in grote problemen

Hey ik ben shahid uit Karachi Pakistan, studeren in Final jaar Elektronica aan de Universiteit NED, implementeren IEEE 802.16-2004 zender OFDM PHY op FPGA als mijn afstudeerproject Kan iemand mij vertellen hoeveel uitbarstingen kunnen MAC te PHY zenden in een enkel frame? Ik vroeg deze vraag omdat bij de uitvoering van Randomizer, de burst # 2 en verder worden geïnitialiseerd met een vector met een frame niet .. ik moet een virtuele applicatie te bouwen aan mijn PHY testen door het geven van een aantal gebruikersgegevens, dus plz doe dan mij vertellen hoe vele maximale nee. bursts kunnen worden overgebracht in een enkel MAC-frame. Lookin voor positief en spoedig antwoord

wat was het?? zijn alleen de opencore website link, niet meer dat: (

[Quote = shahidbright] wat was het?? zijn alleen de opencore website link, niet meer dat: ([/quote] Duh shahidbright: |... .... het is een website die ik wil weten wat zijn projecten die er worden geüpload Zijn ze open source-projecten als voor de uitvoering I 'm alleen de vraag of er nuttige dingen daar, en wat voor nuttige dingen. Als je weet dat je het kan hier op te noemen

hi, ik ben momenteel bezig met WIMAXusing ATOLLRF PLANNING TOOL.its niet easy.anyone met nuttige materialen kan help.thanks

Kan iemand vertellen dringend het proces van hoe pilot-sequentie is genrated zoals beschreven in 8.3.3.4.2 deel van IEEE Standard 802.16-2004, ik ben niet in staat om de volgorde te genereren ... plz zeg me het proces voor zowel UL en DL [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 51 seconden: [/color] [/size] Kan iemand dringend het proces van hoe pilot-sequentie is genrated zoals beschreven in 8.3.3.4.2 deel van IEEE Standard 802.16-2004 vertellen, Ik ben niet in staat om de volgorde te genereren ... plz zeg me het proces voor zowel UL en DL dankzij

WiMAX is een hot onderwerp htese dag in de telecommunicatie, maar do u think when u zal implementeren niet alle nieuwe technologieën zijn gekomen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back