wideband high-gain antenne ontwerp discussie

X

xxgcatz

Guest
Nu is mijn onderzoek taak richt zich op de draagbare wideband high gain antenne. OP de brede band antenne, veel antennes kunnen worden implemented.But aan de high gain, kan slechts een enkele antenne voldoen aan de eis, zoals de parabolische antenne, hoorn antenne! Maar parabolische antenne is niet draagbaar en de versterking van de hoorn antenne is een iets lager niet op mijn verzoek te voldoen. Ik wil weten of het haalbaar is om een breedband antenne (ten minste vijf keer de frequentie bandbreedte) ontwerp met high gain (minimaal 20dBi), en het is ook draagbaar. Ik weet ook dat het een beetje moeilijk, maar ik denk dat het zeer zinvol! groet! xxgcatz

[Quote = xxgcatz] Ik weet ook dat het een beetje moeilijk xxgcatz [/quote] mooie speech! logperiodic 5x5 array kan worden past bij uw behoeften in plaats van schotel?

8 x 8 planar array van gestapelde microstrip p @ tch antennes ..

hi Lupin! Kunt u meer details over de 8 x 8 planar array van gestapelde microstrip patch antennes? bedankt! xxgcatz

Nou, ik werk op planaire array antennes .. vooral met p @ tch radiatoren .. Ik kan wel zeggen dat om overeenkomen met uw eis I'ld gebruik maken van een gestapelde microstrip antenne .. opgewekt door sonde, radiatoren verdeeld met 0,7 lambda. Heeft u behoefte aan sturing? Een punt .. wat bedoel je met "wideband" antenne? P @ tch antennes hebben een smalle bandbreedte .. met gestapelde configuratie kunt u reach.10% .. je moet je bandbreedte te kwantificeren. Hoop dat het helpt Lupin

in gestapelde configuratie, ik denk dat het beter is om het diafragma te gebruiken voeden. en, 70% lambda afstand? U maakt een grapje maatje, zelfs 20% gangen een hoog kruis pol, nou ja, voor GSM900 zeg, 25cm ruimte? Ik denk niet zo. ok, als de man behoefte heeft aan een element een high-gain patch, ik raden hem tot een zeer hoge permittivitty superstrait (71 forexample) te gebruiken, maar het couse de antenne om niet een grote bandbreedte hebben. Ik denk dat je vriend beter beter geef uw requierments, specifiek op deze:. BW%, Midden-Freq, de beperkte ruimte, Gain nodig, aanvaardbaar Cros pol-niveau. mat. + Deze dag im drukke met mijn scriptie, sorry als cant ingaiged in de discussies meer, bytheway, leuk om weer te ontmoeten jullie:).

Toen zei hij: "wideband" hij bedoelen 01:05 freq bandbreedte, dus ik kan niet undestand wat doe je, homo's, spreken over? die patch? Hij op zoek naar kant-en-klare oplossing voor draagbare antenne 01:05 bandbreedte en ten minste +20 dBi te krijgen en hij zei - "schotel is te groot, ik moet somesthing als pensil!". Alle aanbiedingen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back