WHT is de theorie achter de drijvende pinnen

S

shiv_emf

Guest
Hoi,

Wat is de theorie achter drijvende pinnen dwz pinnen binnen ASIC ..mogen zij drijven.

Drijvende gemiddelde waarde van de 'z' ..bevestigen?

do drijvende pinnen toename stroomverbruik?

Het is mogelijk om een interne tristate bus naar uw chip hebben, maar het is meestal omdat je meerdere chauffeurs van de bus en ten minste een bestuurder is altijd het besturen van de bus, moet het nooit worden toegestaan te zweven op "Z" of het zal toename van het stroomverbruik.

Ja ik het eens, maar mijn vraag is of de uitgang van de pinnen van submodule kan worden drijvende links?

Ja ze kunnen, maar waarom zijn ze daar?Is dit een IP-blok waar je niet nodig alle uitgangen?Als zijn een blok je dan ontworpen moet je proberen te optimaliseren van de logica, die het besturen van de uitgangen open omdat het ruimte verspild aan je chip.

Nog een ding moet worden opgemerkt .. u hoeft niet te laten drijvende ingangen worden overgelaten ...U moet stropdas stropdas hoog of laag de ingangen .. Als u verlof ingangen drijvende lawaai kan het tigger en logica en het energieverbruik te beïnvloeden ..

Shankar

shiv_emf wrote:

Ja ik het eens, maar mijn vraag is of de uitgang van de pinnen van submodule kan worden drijvende links?

oh thanks!

we eigenlijk kunnen verwijderen logica zit in module die rijdt dat de output.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back