Wereldwijd veranderen object met P * otel DXP

D

dovo

Guest
Hey man,
Hoe veranderen wereldwijd het object in P * otel DXP.
Laten we zeggen dat ik zou willen veranderen alle brief tekengrootte van zijdezeefdrukkwaliteit Layer van 70mil aan 60mil.Met P * otel 99 Ik klik op dat object in en klik op Global.
Hoe doen we het met DXP?
Bedankt
DV

Hi:

Ik gebruik Protel DXP voor 2 weken,

Ik ben niet dezelfde functie in Protel 99 SE met Protel DXP.

Het lijkt erop dat Protel DXP geen ondersteuning meer voor de globle functie.

U kunt alleen gebruik maken van de Functietoets ==> Shift f

hetzelfde te doen dingen, maar ik vind het echt niet goed genoeg voor de

mensen die gebruik hadden gemaakt van P * otel 99 SE.Waarom P * otel DXP bieden geen ondersteuning voor dergelijke goede functie (Globle Change) in de

eigendom windows?

Hallo,
Klik op een object met de rignt knop van de muis.Kies "vinden vergelijkbaar doel", geven de paramaters objecten te selecteren en selecteer het.Ga naar "navigator" paneel en wijzigen wat je wilt.Als u het filter gebruikt "Shift C" op het toetsenbord.
U kunt iets vinden op de DXP handleiding op de p * r * o * t * e * l web server.

CD

Global change wordt gedaan met behulp van "Find Soortgelijke Objects".

Om wereldwijd te bewerken meerdere objecten, rechts klik op een van de voorwerpen die moeten worden veranderd, en selecteer "Find soortgelijke voorwerpen" uit het menu.Kies de gewenste opties aan in "Zoek soortgelijke voorwerpen" dialoogvenster en klik op OK.De set van voorwerpen zullen nu worden geselecteerd, drukt u op F11 op het toetsenbord om het scherm "Inspector" paneel,
wijzigt u de gewenste waarde en druk op Enter op het toetsenbord om de wijziging door.

Het is een beetje ingewikkelder dan Protel99SE, maar het is een zeer krachtig instrument voor de selectie en mondiale veranderingen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back