Welke tool?

F

Friend9

Guest
Hallo,
Ik zoek om te leren, dus geef me wat van je ervaring ..

Ik wil Cadence hulpmiddelen te gebruiken om te simuleren discrete onderdelen circuits met NPN, PNP transistoren die worden verkocht discreet zoals 2N2222, en weerstanden, condensatoren, evenals enkele verilog-een gedrags analoge blokken,
Kan ik Cadence Specre en Virtuso instrumenten voor dit doel?
Moet ik krijg bepaalde ontwerp kit?

Als er een ander hulpmiddel dat er veel steun en zelfstudie beschikbaarheid zoals Cadence, dus mij vertellen ..

Please help,
Het spijt me als mijn vraag lijkt dwaas, maar ik denk echt dat je zal helpen.

Dag,
Vriend,

U kunt gebruik maken Circuitmaker 2000 of Multisim 7 beide zijn gemakkelijk te gebruiken en ideaal voor beginners.

ibrahim03 wrote:

U kunt gebruik maken Circuitmaker 2000 of Multisim 7 beide zijn gemakkelijk te gebruiken en ideaal voor beginners.

ibrahim03 wrote:

ja, kunt u gebruik cadans tools en u zal geen behoefte aan een ontwerp-kit wanneer u werkt met Verilog-A
modellen en wanneer u het nodig hebt voor modellen voor de transistoren is er een gratis ontwerp kit die u kunt downloaden en gebruiken uit de volgende link maar ik heb niet proberen
http://www.cadence.ncsu.edu/CDK.html

Friend9 wrote:containing NPN, PNP transistors that are sold discrete such as 2N2222

, and resistances, capacitors, as well as some verilog-a behavioural analog blocks
schakelingen

met discrete componenten

NPN, PNP transistoren die worden verkocht discrete zoals 2N2222,

en weerstanden, condensatoren, evenals enkele verilog-een gedrags analoge blokken

Quote:

Ik weet het niet, heeft maar Cadence het ook mogelijk om deze discrete componenten zetten?

dwz niet IC design, maar discreet zoals in OrCAD bijvoorbeeld, kunt u een onderdeel dat u weet het nummer ..

je moet het model van de 2N2222 transistor in candence door uzelf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back