welke parameter is het belangrijkst voor LDO?

R

renwl

Guest
PSR, lijn regelgeving, lawaai of ruststroom?

wordt de eis van LDO voor RF verschillen van de LDO voor anderen?

Load verordening is belangrijk, power-down stroomverbruik is opgegeven voor volwaardige producten.

RF LDO's tegen lage snelheid tegen LDO's ...enz.

Ik weet het niet, denk ik aan het eind van de dag u geregeld door specs.Mag een meer ervaren ontwerper kan geven ons zijn feedback.

thanks.the ruststroom genoemd is niet mechanisch-down stroom.LDO Hoeveel soorten zijn er?

Ik denk dat je de meeste van de belangrijke parameters hit, ik zou de stabiliteit (gainand fase marge) en thermische dissipatie ontwerp in de mix toevoegen.

ja, de stabiliteit is de basisfunctie eis.Echter, het lawaai en de PSR zeer strenge eis in RF-toepassing.waarom is het belangrijker, niet de andere parameter?

Het geluid is een belangrijke parameter voor LDO Design, denk ik.

LDO is een low-dropout voltage regulator.
spanningsregelaar moet een stabiele uitgangsspanning.
het oog op een stabiele spanning te krijgen, stabiliteit is de eerste parameter die u zou moeten overwegen.
lijn regulering en belasting verordening worden gebruikt om de prestaties te evalueren LDO's.
efficiëntie en geluid moet ook worden overwogen voor high performance toepassingen.

is de eis van LDO voor RF verschillen van de LDO voor de audio?als het anders, waarom?

stabiliteit is de meest impt.een als belangrijkste aanvr.van LDO te houden o / p constant ...

Wat de belangrijkste parameters altijd afhankelijk van waar je je LDO.Zeg voor een geïntegreerde MCU product, dan Q-stroom en stabiliteit zijn de belangrijkste parameters.Laad regelgeving speelt de tweedehands belang en ten slotte de lijn verordening.Noise of PSRR ook een rol spelen, maar relatief niet het belangrijkste.

Als u LDO gebracht sommige gevoelige analoge blokken als macht wil PLL, ADC, geluid en PSRR zijn de belangrijkste paramters vooral als die we gebruikten LDO voor lawaai annulering.

Als gevolg hiervan altijd dik van de aanvragen eerst alvorens we een antwoord van vragen kreeg.Anders zal ppl gooien een hele trossen van de antwoorden om u te helpen zonder dat u veel tenslotte.

de eis van LDO voor RF moet een beetje hoger zijn dan die voor Audio.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back