Welke microcontroller te gebruiken?

H

Haydar

Guest
Hoi
Ik ben newbei op microcontrollers.
Ik moet het bouwen van een puls generator, die vier uitgangen heeft.Ik bijgevoegd een bestand dat de parameters heeft.
Als u mij suggereren een controller, programmeur kit, codering taal, en alles dat bekend moet zijn door een "microcontroller idioot" voeg commentaar.
Bij voorbaat dank voor uw waardevolle opmerkingen.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Elke kleine MCU is OK voor uw toepassing.
Als u liever 8051 architectuur, de AT89S2051 is een perfecte keuze.
Als u AVR architectuur, de ATTINY45 of ATtiny26 liever zijn goede keuzes.
Beide platforms hebben ISP mogelijkheden en worden ondersteund door C-compilers, development tools, enz. ...
Natuurlijk kunt u ook zoeken naar vergelijkbare PIC MCU.
Elke MCU zal de baan zeer goed te maken.

dit soort projecten kan worden gedaan dan microcontrollers.but het hangt af van de aanvraag is en hoeveel nauwkeurigheid do u wilt.

kan gemakkelijk worden gedaan op PIC16F84
behulp van niet eindigende lus

of

cypres PSOC hulpmiddelen die programmeerbare blokken kunnen hebben vele PWMS mogelijk

of

kunnen implementeren op de FPGA voor zeer nauwkeurige timinggeef ons meer informatie over de toepassing en hoe kritisch de spanningen
afbeelding is onduidelijk voor mij.kunt u geven meer details betere omschrijving

Rgds
Dilan

U kunt gebruik maken van elk type van micro-controllers voor atmel u kunt krijgen goedkope programmeurs en wanneer ur gebruik atmel de H / W kunnen de kosten worden teruggebracht tot minimaal

dilan2005 wrote:

dit soort projecten kan worden gedaan dan microcontrollers.but het hangt af van de aanvraag is en hoeveel nauwkeurigheid do u wilt.geef ons meer informatie over de toepassing en hoe kritisch de spanningen

afbeelding is onduidelijk voor mij.
kunt u geven meer details betere omschrijvingRgds

Dilan

Ik stel voor een AVR MCU.Als u van plan enkele verlenging (UART, meer signalen, enz.) gaan met ATmega8.
Het is sneller dan 89AT2051 en heeft veel meer geheugen voor bijna dezelfde prijs.(Het zal lastig zijn om 50usec pulsen met 8051 controle).
Koop een ISP programmeur van Atmel bouwen of er zelf een (kijk voor pony programmeur), download avr-gcc en u bent klaar om de programmering te starten.

hoi,

Ik heb meer informatie bevat over de pules

1.is alle 4 electordes pols perioden zijn hetzelfde?

2.Wat u wanna daadwerkelijk controle3.Giver mij een timing diagramme van 4 elctrode

ex: input voor de microcontroller?

elektrode 1 spanning
^
|
|
|
|
| *
|_____*______________________________> t
| * *
| * *
|
|
|
|

Inschakelduur
Tijdsperiode

Ik moet vier Sperate grafiek voor elk electorde

4.daadwerkelijk Ik wil meer informatie van het project.de informatie die u gegeven
is niet voldoende.
wanneer u kunt chatten met mij is het beter via Gmail

Schrijf een prive-bericht naar mij in dit FourM inclusief ur gmail zodat ik kan chatten met u

Rgds
Dilan

dilan2005 wrote:hoi,Ik heb meer informatie bevat over de pules1.is alle 4 electordes pols perioden zijn hetzelfde?

do u nodig 4Hz 1500Hz voortdurende verandering of in setps!Ie

wanneer u behoefte frequcy van PWM zoals

4,5,6,7,8 ............. 1549,1500

of

4,8 ,............... 1448,1452wat is de PWM resuluation u wilt

in stappen van 1
of stappen van 16Toegevoegd na 26 minuten:volgende is de basisgedachtein pic gebruik asmbling codes met behulp van de PWM lus wordt opgewekt

deze gevoerd aan anlog multiplexers die zal doen aansluiten apprpriate spanningen.
http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/2064
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

dilan2005 wrote:

do u nodig 4Hz 1500Hz voortdurende verandering of in setps!Iewanneer u behoefte frequcy van PWM zoals4,5,6,7,8 ............. 1549,1500of4,8 ,............... 1448,1452wat is de PWM resuluation u wiltin stappen van 1

of stappen van 16

voor de programmering 16F84A gebruik microchip pic montage?
de timing is cruciaal

wanneer we 4Mhz kristal elk assemblage instructie gebruik neemt 1uS of 2US

ik doorheb doen de timing op deze manier
//====================
onderbreken handeler

WIJ OP INTERRUPT kunt de PWM PEREIOD Dutry EN FIETS EN
ELECTRODES POLARTIES

DE EXEXUTION VAN onderbrekingen HANDALER De PWM zal stoppen

Retie
==================
lus

In dit niet ENDING LOOP maken we de PWM signaal

naar lus
//================

Deley
//==============================DIT IS HET EEN RESPONSEIBLE voor nauwkeurige TIJD OPENINGEN

//============================Heeft u behoefte aan een monster en assemblage-code?
okey is het wanneer de elektroden zijn uitgeschakeld wanneer we are, waarin nieuwe PWM frequentie cyclus Duy en elektrode patroon

dilan2005 wrote:Heeft u behoefte aan een monster en assemblage-code?

okey is het wanneer de elektroden zijn uitgeschakeld wanneer we are, waarin nieuwe PWM frequentie cyclus Duy en elektrode patroon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back