Welke EDA-software is beter, Eagleware of advertenties?

Quote:

EMPOWER is gebaseerd op de methode van de lijnen (Mol).
Deze techniek heeft een uitstekende fout convergentie eigenschappen en stelt goed op de optimalisering numerieke code om de complexiteit te minimaliseren.

Hoi,
Eagleware is niet goed voor sterk niet-lineaire circuit ...

Voor sterk niet-lineaire circuit, ik denk dat alleen de tijd domein methode (Spice) aankan.Eagleware mwoffice en hebben dit op dit moment.

Wat
mwpro

Ben je gezien op de EDA Benchmark ratrace mixer (niet-lineaire sim EM.) Op 32Ghz.

(Bewerkte versie, zie volgende twee berichten)

Ze maken beide gebruik van harmonische vervorming Balance soort voorspellingen.Ik weet niet zeker of ADS-serie kunnen ook gebruik Volterra.
Laatst bewerkt door winderig op 04 februari 2003 6:05; bewerkten in totaal 1 keer

Ik dacht dat de Volterra serie was alleen voor kleine distrortion?

Heeft u dit op de juiste manier rond?

U hebt gelijk.Ik kreeg ze omgekeerd.(Harmonisch evenwicht is meestal goed voor een hoge niet-lineariteiten) Er lijkt een aantal tekortkomingen in de HB-methode.Iemand een paar weken geleden vroeg advies over de reden waarom zijn HB simulator voorspelde de verkeerde producten IMD in zijn kring ten opzichte van de metingen voor het lage niveau signalen.De Volterra serie is zeer goed voor het voorspellen van IMD bij lage signaalniveaus en is de basis voor de klassieke IMD te onderscheppen punt.

@ Ds ook gebruik maken van harmonisch evenwicht.Het goede ding over @ ds is dat nabewerking, dan kunt u uw eigen formule te schrijven ook.Ik hou ook van de gegevens mangnment in @ DS.

Ik kreeg de taak van het kiezen / kopen simulators op mijn bedrijf.Ik probeerde ADS, magnetron Office en Eagleware.Het basispakket voor advertenties gebruikt voor de verpakking worden veel duurder dan de anderen, zoals $ 55k voor een basis-versus $ 13k voor Eagleware of $ 30k voor MWOffice.Uiteindelijk werd de ADS mensen hun prijzen verlaagd tot rond de $ 30k.Maar omdat ADS is zo groot, het hangt af van wat je koopt.Bepaalde pakketten en functies zijn heel duur is, en wij werden gevraagd om te betalen voor "back-onderhoud" op een oud exemplaar van de in serie IV.Om uit te leggen, serie IV was het vlaggenschip van EESOF prouct voordat ze gekocht door Agilent en samengevoegd met MDS naar ADS vorm.Nu denk ik dat ADS is echt zeer concurrerend.Eagleware lijkt een puppy-hond naast de ADS.

Eagleware ver 7,8 had een probleem met de grond stort.Als het circuit waren net een beetje ingewikkeld en niet alleen maar een 1 transistor amp ontwerp, de software zou de verbinding delen van de begane koper naar een ander circuit knooppunten in een willekeurige wijze in de PCB lay-out.

Eagleware gaf een collega van mij een hele domme uitleg waarom dit gebeurt en stelde voor om te verplaatsen doet u het giet in kleine delen en dan die ene weg voordat het doen van de volgende en aan het eind verplaatst u alle secties samen!Ik heb nog nooit gehoord, zoals een belachelijk excuus, en vast in mijn tijd omgaan met CAD-pakketten.Hij probeerde om het te doen op die manier, maar gaf het in het einde.

Soms erg moeilijk om ter plaatse totdat het te laat is.Ik gaf het op de grond proberen te doen-vult met het pakket, alleen gebruikt het voor simulatie en de lay-out in iets dat werkte!

Misschien kan iemand vertellen of zij vaste dit vervelende bug in de Ver 9.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back