Weet iemand hoe je een 'Replace Fans' alarm op een Chloride UPS reset?

U

UPS MAN

Guest
Hallo, Ik heb genomen een UPS over en het heeft een 'Replace Fan' alarm heeft iemand weet hoe het te resetten? Het is gemaakt door chloride. Ik heb ook een siemens MasterGuard met hetzelfde probleem. Hartelijk dank Perry.

Het is waarschijnlijk een waarschuwing dat je fan problemen heeft, ik denk dat het verbonden is met het toerental uitgang van de ventilator. Heb het vervangen van de ventilator met een ander? Alex

Ik kreeg te horen dat de fans hebben een levensduur en vervangen moeten worden na dit. We vervangen alle fans, maar het nog steeds alarmen die ze nodig hebben vervangen. Perry.

Waren de oude fans met drie kabels die een uitgang om de snelheid te meten zijn? Zijn de nieuwe van hetzelfde type? Ik weet niet of het alarm is een feitelijke indicatie van storing van de ventilatoren (die hadden moeten worden vastgesteld door het vervangen van de ventilatoren) of het is gewoon een soort teller die meldt dat de fans zijn verouderd en moet worden gereset enkele manier. Alex

Ja, zij werden vervangen gelijk om gelijk. Slechts twee kabels. Ik geloof dat het om een teller die gemarkeerd zijn en gewoon moet resetten, een parameter of iets, maar hebben nu idee hoe. Perry.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back