Wat is "merge layer" in Ansoft Designer? 50 punt

D

don_quixote

Guest
Beste Mensen, Wanneer ik een gekoppelde striplijn circuit component STLCPL2 (ik was het doornemen van de differentieel paar voorbeeld in Designer handleiding) plaats in Ansoft Designer schema ramen, een dialoog dook de vraag wel of niet lagen samenvoegen. Kan iemand mij vertellen wat betekent het? Ik keek door de gebruikershandleiding en de online help, maar vond geen antwoord. Mijn enige achtergrond is onder afgestudeerd EM / magnetron klasse, dus ik zou graag het antwoord op de zo gedetailleerd mogelijk te zijn. Concreet, ik wil een weten. Wat is het doel van het samenvoegen van lagen? 2. In het differentieel paar Bijvoorbeeld, als ik kies samengevoegde laag, wat is dan de gevolgen? 3. Wat betekent "flip bron voor samenvoegen" bedoel je? 50 punten zal worden gedoneerd voor de 1e man die beantwoordt de vraag satisfiably. Bedankt!

Ik gebruik geen AD dus dit is geen definitief antwoord .... maar meestal met lay-out editors "merge layers" zal combineren polygonen (op dezelfde of verschillende lagen) die verbonden zijn of overlappen in een veelhoek. Dit wordt meestal gedaan om schoon te maken vreemde lijnen voor het exporteren van een lay-out in Gerber formaat. Hoop dat het helpt!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back