Wat is de voorlading functie in SDRAM?

A

ahgu

Guest
Ik begrijp niet de voorvuldruk? Ik weet dat het wordt gebruikt voor het gesloten een rij in de bank, mbt het actieve? Maar wat is het doel in de low-level elektronica? Ook wat is het gebruik ervan? moet ik doen telkens ik een las in een rij te doen en willen de volgende rij te lezen, ik moet de eerste rij eerste voorvuldruk en vervolgens naar de tweede rij te verplaatsen? of kan ik gewoon negeren? alleen doe het in de initialisatie. bedankt Ahgu

Hallo ahgu: voorvuldruk is Avery importment stap voordat u leest een andere rij in DRAM en SRAM. In DRAM, zal voorvuldruk uitgeschakeld actief woord line en voorvuldruk beetje lijnparen klaar staat. Als u negeert deze procedure, zal bl en blb hebben een aantal voltage verschil. Na de tenlastelegging te delen, misschien de spanning verschil zal niet groot genoeg voor zin versterker te voelen. Dat zal mislukken.

thnks muakrom indien u meer info in (auto refresh & zelf refresh), die vervolgens kan im op naresh850 sturen at gmail

SDRAM gebruikt in principe Pseudo NMOS logica waarin er statische vermogensdissipatie zijn wanneer de bepaalde rij niet is geselecteerd. Om dit te voorkomen alle rijen worden opgeladen ten uitvoer gelegde Vdd en rthe logica wordt Dynamic Logic principe. Raadpleeg Semiconductor Tekst (Sedra voor ex.)

voorlading de functie is het schrijven van een hele rij gegevens in SDRAM-geheugen bank. Als u een nieuwe rij zonder voorvuldruk een rij geopend, worden de gegevens in de vorige rij verloren. groeten [quote = ahgu] Ik begrijp niet de voorvuldruk? Ik weet dat het wordt gebruikt voor het gesloten een rij in de bank, mbt het actieve? Maar wat is het doel in de low-level elektronica? Ook wat is het gebruik ervan? moet ik doen telkens ik een las in een rij te doen en willen de volgende rij te lezen, ik moet de eerste rij eerste voorvuldruk en vervolgens naar de tweede rij te verplaatsen? of kan ik gewoon negeren? alleen doe het in de initialisatie. bedankt Ahgu [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back