Wat is de snelheid rang voor FPGA?

FPGA snelheid rang is een maximale frequentie waarbij de flops in de FPGA kan draaien.Bijvoorbeeld, een Altera top -1 draait sneller (~ 250 MHz, zoals ik herinner) dan een altera top -2 of -3.Natuurlijk, een apparaat sneller kan werken, die duurder is.

In Xilinx apparaten is er geen verband tussen deze getallen snelheid rang en een van timing eigenschappen.De enige die u zou kunnen krijgen van deze getallen is dat voor oude als XC4000 FPGA's en CPLD het kleinere aantal getallen, hoe sneller het apparaat.Voor het laatst FPGA's net als alle Virtex en Spartan2 het groter aantal overeen met de snellere apparaat van dezelfde serie.Bijvoorbeeld Virtex-8 is sneller dan Virtex-6, maar langzamer dan Virtex2-6!In andere woorden je timing controleren na PAR voor verschillende apparaten op de een die beantwoorden aan uw wensen voldoet.

Ace-X.

de snelheid rang van FPGA is een parameter een of andere manier verband houden met max
haalbare snelheid.Het is een kwaliteit-index met betrekking tot de vervaardiging
proces

mab

Max heeft gelijk, het is een kwaliteit-index gebruikt door de fabrikanten.Meestal zijn de chips op de periferie van het silicium wafer zal niet van die goede kwaliteit vergeleken met die in het centrum.Dit is een van de factoren die beslist over de swpeed rang.Ik heb ook te weten komen over deze, maar ik ben niet zeker, snelheid rang weerspiegelt de afstand tussen CLB's, plakken, etc Luts waardoor of verhoging van de routing vertraging.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back