WAAROM PIC

Z

zia.roghani

Guest
Hallo vrienden.
kan elk lichaam mij vertellen waarom PIC waarom niet AVR.
Ik wil heel graag weten.

Hoi,
Als je echt denkt dat AVR is goed genoeg voor uw aanvraag, u echt geen zorgen hoeven te maken over anderen, het is zo simpel als dat.

Groeten,
Laktronics

AVR is het dezelfde code werkt op alle de AVR micro's?

Maar PIC support website is beter?

PIC ook makkelijker om in?

Ik zag een post op dit forum ergens in sommige ... Google over youll vinden het

Welke is het beste een?PIC of AVR

De strijd wordt er aan de hand voor altijd

De werkelijke ding is waarin men het beste past bij uw project?

Denk en gebruik een

Nandhu

Microchip is in het proces van het verwerven van Atmel.
Binnenkort avr eigendom zullen zijn van Microchip.
Wat gebeurt er dan?

Ik denk dat elk micro heeft zijn eigen smaak dus afhankelijk van uw toepassing kiezen pic, avr 8051 of zelfs denken aan de kosten van het project een van de meest belangrijke ding om te overwegen

btbass wrote:

Microchip is in het proces van het verwerven van Atmel.

Binnenkort avr eigendom zullen zijn van Microchip.

Wat gebeurt er dan?

Waarom een van beide?
Welke PIC, PIC 10, PIC18, PIC24, PIC32, een enorm verschil in prestaties.Bijna hetzelfde voor AVR, uit AVRtiny, door MEGA, XMEGA en AVR32.
Enigszins een soortgelijke aanpak.Beide zijn fatsoen architecturen, dat slechts een fabrikant middelen.In beide gevallen is de bovenkant van de prestaties is nogal onverenigbaar is in software voor de kleinere apparaten, PIC32 heel anders is dan de andere zuivere intercommunales, maar Microchip geslaagd om een soepele overgang binnen de ontwikkeling van instrumenten te verschaffen.Soortgelijke geldt voor AVR32, zeker onverenigbaar maar een poging van Atmel om een soepele overgang te bieden.

Microchip heeft een breder scala aan apparaten en is de kans groter dat er in de lange termijn, omdat zij erin geslaagd winstgevend te blijven in de moeilijke jaren in tegenstelling tot Atmel.AVR is waarschijnlijk de meer moderne architectuur.

Met betrekking tot Microchip overname van Atmel, nu is het van de tafel, maar Microchip zou dom zijn om het aanbod ze maakten, omdat de marktwaarde van Atmel vernieuwen nu veel lager is en de leiding van Microchip is allesbehalve dom.

Nu na commentaar op uw vraag, laat het mij vraagt een mijzelf, waarom niet naar ARM meteen?U kunt kiezen uit meerdere leveranciers als u een ARM7 microcontroller of de komende Cortex-M3 willen.

Mag een zoekopdracht uit om mee te beginnen zou
http://www.google.com/search?q=ARM7% 2C CortexM3% 2C ARM9

De kleinste Cortex M3-apparaten van Luminary of Microchip of 8k Flash-apparaten, is er ook een ARM7 van NXP met 8KB Flash, allemaal nogal lage kosten.

Hope that helps, Bob

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back