vs AM, FM vs FSK, PSK vs PM

E

electronics_kumar

Guest
Ik wil dat de verschillen tussen de ASK en AM, FM en FSK, PSK en PM''om precies te zijn ... Ik wil Analoge versus digitale modulatie modulatie weten (ASK vs AM, FM vs FSK, PSK vs PM).welke is superieur .... in termen van bandbreedte, of SNR
P (e), te moduleren en demoduleren van complexiteit en ga zo maar door ..

U kunt lezen over hen in Digitall communicatiesystemen door Simon Hykin,
zijn uiteengezet in de details en op eenvoudige wijze

Met vriendelijke groet,
Ahmad

AM, FM en PM drie fundamentele analoge modulatie technieken, terwijl shift keying digitaal zijn

Dit is een geweldige link die veel van deze wordt in detail uitgelegd.

http://www.complextoreal.com/tutorial.htm

Succes.

eecs4ever wrote:

Dit is een geweldige link die veel van deze wordt in detail uitgelegd.h ** p: / / www.complextoreal.com / tutorial.htmSucces.

electronics_kumar wrote:

Ik wil dat de verschillen tussen de ASK en AM, FM en FSK, PSK en PM''om precies te zijn ... Ik wil Analoge versus digitale modulatie modulatie weten (ASK vs AM, FM vs FSK, PSK vs PM).
welke is superieur .... in termen van bandbreedte, of SNR

P (e), te moduleren en demoduleren van complexiteit en ga zo maar door ..

Natuurlijk digitale communicatie methode is beter, voor meer lezen over dit onderwerp, kunt u lezen "Beginselen van communicatie systemen" door Taub & schiling

In termen van SNR digitale modulatie schems (FSK. ..) zijn groter dan Analog modulaties (FM. ..) voor verdere details verwijzen Communicatie systemen door Taub en shilling.

Voor volledige begrijpen moet je lezen systeem communicatie boek, maar ik krijg een voorbeeld:
uw stem is golf.en het is een analoge golf.Als u uw stem met digitaliseren analoog naar digitaal convertor dan uw stem zal veranderen sommige 0 en 1.dan als je een korte golf voor 1s en niet voor het verzenden van een golf 0s dan is het ASK.is de aanwezigheid van signaal voor 1s en geen aanwezigheid van sigmal voor 0s.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back