vraag over MOS CML circuit

B

bageduke

Guest
Wanneer we ontwerpen MOS huidige modus logica, hebben we te ontwerpen alle schakelen NMOS verzadiging in de regio?Zo ja, dan wanneer we te maken hebben met twee cascoded NMOS transistors, moeten we het niveau verschuiven bodem-ingang van een beetje om zowel transistoren in verzadiging, anders houden, zal de bodem een verblijf in triode modus.Heb ik gelijk?

bageduke wrote:

Wanneer we ontwerpen MOS huidige modus logica, hebben we te ontwerpen alle schakelen NMOS verzadiging in de regio?
Zo ja, dan wanneer we te maken hebben met twee cascoded NMOS transistors, moeten we het niveau verschuiven bodem-ingang van een beetje om zowel transistoren in verzadiging, anders houden, zal de bodem een verblijf in triode modus.
Heb ik gelijk?

Sorry about it.

Ik heb nog geen specifieke ckt.maar hier post ik een poort MCML.

Zoals ik weet, de transistor van RFN moet in verzadiging als huidige bron, en de transistor van RFP moet worden in triode als weerstand.Maar hoe zit die transistoren schakelen van A, B, C?Hebben zij moeten in verzadiging?

Als het antwoord ja is, word ik in de war.Omdat signalen A, B, C kan ook afkomstig zijn van andere MCML poorten en ze moeten dezelfde spanning swing en gemeenschappelijke spanning niveau.Bijvoorbeeld, als A, B, C zijn alle logica H (VDD), dan de transistors van A en B zijn zeker in triode modus, toch?

dus als we willen transistors van A, B, C te houden alles in verzadiging, moeten we gebruiken om shifter niveau A en niveau B's terugschakelen.Ben ik juist?

Of, is deze omschakeling transistors niet hoeft te worden in verzadiging.

Iedereen kan mij een antwoord?Thanks a lot.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Iedereen heeft enig idee?Of ik niet beschrijven mijn vraag duidelijk.

Dank u voor alle ingangen!

verwijzen naar dit proefschrift
www.ece.uwaterloo.ca/ ~ cdr / pubs / david_thesis.pdf
pagina 49

bageduke wrote:

Sorry about it.Ik heb nog geen specifieke ckt.
maar hier post ik een poort MCML.Zoals ik weet, de transistor van RFN moet in verzadiging als huidige bron, en de transistor van RFP moet worden in triode als weerstand.
Maar hoe zit die transistoren schakelen van A, B, C?
Hebben zij moeten in verzadiging?Als het antwoord ja is, word ik in de war.
Omdat signalen A, B, C kan ook afkomstig zijn van andere MCML poorten en ze moeten dezelfde spanning swing en gemeenschappelijke spanning niveau.
Bijvoorbeeld, als A, B, C zijn alle logica H (VDD), dan de transistors van A en B zijn zeker in triode modus, toch?dus als we willen transistors van A, B, C te houden alles in verzadiging, moeten we gebruiken om shifter niveau A en niveau B's terugschakelen.
Ben ik juist?Of, is deze omschakeling transistors niet hoeft te worden in verzadiging.Iedereen kan mij een antwoord?
Thanks a lot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back