Vivaldi Antenna, Simulatie en Meaturment resultaten,

selecteer substraat oppervlak -> gebied plot -> mag of Vector van E / H-veld

Groeten,

Bedankt!
Ik kan het!
Een andere vraag, hoe de exitation van de phased array antenne voor de lichtbundel te sturen?Ik weet dat het moet faseverschuiving tussen de elementen voor de bundel scannen,
maar hoe de haven in HFSS? Ik heb geprobeerd om de verschillende "bron setup" van de verschillende elementen die dezelfde amplitude maar verschillende fase, maar het resultaat is verkeerd! Sommige artikels hebben de methoden van de "meester / slaaf boundarys" voor phased array, hoe te doen?

Beste Guanghua
kunnen we praten over de array simulatie van de antenne?mijn mail is: fanqikai (at) 163.com

kunt u mij helpen bij het ontwerpen vivaldi antenne met behulp HFSS
hoe model conus ... wat UIS de formule voor het ... hoe model in HFSS
Ik moet het ontwerp in de X-band

Ik heb het. Zaterdag bestand.Ik probeer te simuleren met behulp van micro-Stripes.Maar ik weet niet hoe u het haven-en opwinding in deze simulatie.Iedereen kan mij helpen?

Hi all

wanneer aan een over de hfss hulp of een tekst over "vergelijking gebaseerd drwing", ik denk dat het zo usuful voor iedereen.uploadt u deze voor iedereen.
met vriendelijke groet

in ur HFSS project waarom hebt u gedefinieerde frequentie vermenigvuldiger = 2, want dat doen we als we r het definiëren van een symmetrie vliegtuig .. dat kan een probleem

hey guys

tekening exp curve in HFSS is eenvoudig met behulp van vergelijking op basis van oppervlakte-functie

u allemaal kunt gebruiken in plaats van via AutoCAD tools

als u tekenen met behulp van HFSS u kunt doen optimalisatie van de bocht naar de resultaten terug te krijgen

Hallo KMPA,

Ik probeer om een Vivaldi-antenne in het frequentiegebied van 300 tot 800 MHz.Ik ben niet in staat om de juiste afmetingen.Kan upload materiaal dat u heeft genoemd, naar ontwerp van jou.Ik ben ook om moeilijkheden bij het ontwerpen van goede stipline te slotline overgang.

Thanks in advance,
Habeeb.Toegevoegd na 1 minuten:Hi SAJ25,

Zijn zeer gemakkelijk te trekken, als u HFSS V.10

Habeeb.

hi Habeeb
whould Kunt u mij alstublieft vertellen uw vergelijking die in HFSS 10
groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back