Vingerafdruk feature extractie - matlab

Er zijn tal van algoritme en methoden voor vingerafdrukherkenning. Hangt af van uw project eisen en uw voordeel. U kunt een aantal boeken of documenten over dit leest, dan beslissen een goed algoritme. Ik ben neuraal netwerk met behulp van, het is heel goed. Een andere populaire methode is gebaseerd minutiae matching.

hi prei ... congrats! In mijn cast Ook de kern punt is niet juist de hele tijd. Maar acceptabel ... Dus verder met polyomial model Am niet trainen met neurale netwerken ...

Hi, MEKA ik ben blij weer van u te horen. Polynoom-model is een andere methode om vingerafdrukken matching. Wens u allen het beste.

Beste Meka Ik gebruikte uw Code. het is beter werken. maar waarom zij niet tekenen de kern punten op de vingerafdruk beeld. als je kan vertel ik over de volledige code groeten Ali

hi all Ik probeer mijn eigen vingerafdruk systeem te implementeren voor het afstudeerproject ..... kan iemand mij helpen in sommige codes in het bijzonder het opsporen van de sigularites (kern, delta), dankzij met betrekking yousi

hi alles wat ik heb ingevoerd Oriëntatie Schatting Code, maar ik weet niet of de waarden juist zijn of niet .. Ik gebruik Java (voor het lezen en weergeven van beelden) en C (voor algoritmen) voor mijn toepassing kan iemand mij helpen hoe om te controleren of de waarden die ik heb gekregen juist zijn of niet? ook hoe kan ik werken de oriëntatie Image zoals het is overal getoond? plz help

hi all im ook bezig met vingerafdruk erkenning i hav geschreven code voor dat en haar werk, zodat iedereen hulp nodig im klaar om te geven

hi ik zal nodig hebben code voor fingerrint recoginition voor mijn gradulation poject alsjeblieft, help me

[Quote = vurgac] waarom we niet kunnen zien op corepoint vingerafdrukbeelden? [/Quote] Wat bedoel je met niet kunt zien de corepoint?

hey prei plz help me i know u hv gedaan wat aanzienlijke hoeveelheid werk die in vingerafdrukherkenning ik hv geïmplementeerd minutae afzuigkap en kernpunt en ik nw wilt gaan verder naar minutae matching can u pls mij vertellen hoe om vooruit te komen in mijn project verwachten een snel antwoord groet

gemiddelde van tonen corepoint op de vingerafdruk image dezelfde deze foto [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] [quote = leekk8] [quote = vurgac] waarom we niet kunnen zien corepoint op vingerafdrukbeelden? [/quote] Wat bedoel je met niet kunt zien de corepoint? [/quote] hetzelfde dit beeld

hi leekk ...... im bezig met een project over vingerafdruk bijpassende ...... im met hetzelfde algoritme als ur met behulp van ....... maar in mijn algoritme de oriëntatie veld niet goed werkt ...... Ik zal zeer dankbaar zijn indien u me kunt helpen ..... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut:. [/Color] [/size] meer over I C # te gebruiken net voor dit project .......

Ik heb een vingerafdruk kenmerken eindigende lijn en de bifurcatie extractie algoritme maar ik weet niet helemaal hoe het werkt weet ...... im bevestigen hier is het van nut kan zijn om te som1 en als som1 weet hoe het werkt plz delen met mij ..

Hallo Experts, Ik ben bezig met een vinger afdruk project waar ik nodig om de Core & Delta detectie en minutiae detectie te berekenen. Heeft iemand de uitvoering van dit? Kan iemand mij helpen met de code te behagen. Bedankt

hie er .. im doin een project op de vingerafdruk erkenning. Ook .. ik heb gedaan met mijn matlab codes voor de verwerking van pre n feature extractie ... maar im steken op de post processing gedeelte .. waar moeten we de valse minutiae punten te verwijderen. Kan iemand mij helpen hier ... mijn inzending is binnenkort n im geplakt:. cry:

hi MEKA Ik probeerde de code u schreef, het werkt niet hv u gedaan een improvemnts in de code, pls vertellen. dank bij voorbaat

dank u. Ik ben bezig met een project op de vingerafdruk ook.

plz vertel me methoden voor feature extractie ik weet minutia methode antwoord ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back