Vingerafdruk feature extractie - matlab

L

leekk8

Guest
Ik ben bezig met Fingerprint Recognition System met Neural Network. De vingerafdruk beelden die ik gebruik zijn binaire beelden. Heeft iemand de matlab code of algoritme voor het enkelvoud punt detectie (bij voorkeur Poincare index) en oriëntatie imago? Ik heb gelezen door enkele kranten over deze, maar ik heb geen idee hoe dat te doen met matlab. Ik moet deze functies uittreksel uit de vingerafdruk beeld en input voor het neuraal netwerk voor de opleiding. Gelieve te helpen. Dank bij voorbaat. Behalve bovenstaande vragen, uw suggesties en opmerkingen voor dit project zijn veel welkom en gewaardeerd. P / S: Ervan uitgaande dat de beelden zijn verbeterd en vrij van ruis.

i need matlab de uitvoering van "Raymond Thai proefschrift over vingerafdrukken "............. plzz help me .......... ik heb om mijn diploma project in te dienen ...

hi leekk! Ben op zoek naar Poincare op basis van singulier punt exraction implementeren .. In eerste instantie vind ik de oriëntatie van de vingerafdruk zoals gezegd door de "Online vingerafdruk Verification" door Anil.K.Jain .. te implementeren Poincare methode die ik nodig om de vingerafdruk scheiden in blokken en voor elk blok moet ik een oriëntatie waarde interessant .. wanneer ben scheiden van het originele beeld in blokken en daarna ben het vinden van richting betekent, krijg juiste kern punt. Maar als ik bijj het vinden van oriëntatie voor alle punten en rekening houdend met een hoek voor elk blok, word er meer dan een kern punt .... mijn probleem hier is, een van de theta-waarden in het blok, welke waarde moet ik interessant .. Ik heb geprobeerd met de gemiddelde waarde, maximale waarde en de minimale waarde. / .. maar toch erraneous ... Zoek de code als bijlage plz help me ....

sorry ... i didnt attch het bestand goed .... vriendelijk het bestand te controleren Attah ed met deze ... Wat MEKA

sorry ... i didnt attch het bestand goed .... vriendelijk het bestand te controleren Attah ed met deze ... Wat MEKA

MEKA, ik heb gezien je gehechtheid, ik denk dat ik wat tijd nodig om erachter te komen hoe het programma werkt. Op de eerste plaats, je hebt de oriëntatie veld gevonden, waar ik dezelfde code te gebruiken, is het geen probleem. Ik heb gemaakt de oriëntatie veld in blokken en het gemiddelde van de oriëntatie waarde. U kunt dit doen als de grootte van je oriëntatie veld is groot. In mijn geval, het veld is 330x225. Ik heb gemiddeld het in 66x45. Ik krijg ook meer dan een centraal punt, maar ik maak het punt dat zich het dichtst bij het centrum van vingerafdruk als de echte kern punt. Hoop dat dit je kan helpen.

Hi, MEKA Ik denk dat de methode die u gebruikt in uw Poincare berekening is anders dan de mijne. Ik heb upload ik mijn vergelijking en code, kunt hopen u helpen. Als u eventuele adviezen of suggesties, kunnen we verder te bespreken.

hi prei ben bezig uit te voeren op de manier wat je hebt geschreven .... heb je enig idee over polynoom model voor singuliere punten detectie ...

MEKA, Sorry dat ik geen idee over polynomiale methoden voor singulier punt detectie hebben. Misschien kun je proberen op andere manieren, zoals Poincare-index is slechts een van hen.

Hallo allemaal, wat een beter is voor vingerafdrukken feature extractie? filter gebaseerde of kleinigheden gebaseerd? thx b4: D

Hi leek88 en meka, Heb je ooit geprobeerd het algoritme voor het vinden van middelpunt locatie op vingerafdruk gebaseerd op "Gabor Filterbank en de toepassing ervan in de Fingerprint Texture Analysis" paper van Yang Xu en xuedong? Ik probeerde het algoritme, maar ik heb problemen in het begrijpen van punt 5 en 6 op het algoritme. Ik hoop dat elk lichaam kan mij hierbij helpen. Thx

Hallo, heb adiguna ik niet proberen met behulp van Gabor Filterbank tevoren. Ik denk dat je het code volgens het algoritme, zou ok moeten zijn. Als kan, kunt u hier uploaden het algoritme, hoop dat iemand kan helpen.

Hi prei .. Kunt u ook uw papier algoritme voor het kernpunt detectie, pls. want ik ben op zoek naar de code die u schrijft te begrijpen. thx:): D

hi adiguna .... Dit is voor uw referentie voor kernpunt detectie ... Een multichannel aanpak van Fingerprint Classificatie Anil K. Jain, Fellow, IEEE, Salil Prabhakar, Student lid, IEEE, en Lin Hong laat me weten als je niet kon krijgen de krant .... [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 minuten: [/color] [/size] hi prei .... Ik heb begrepen het bestand dat u naar mij .. zelfs dan, voor de meeste van de bestanden therez valse detectie ... hoe je dat recht te zetten ... nodig een meer hulp .. wat betekent "imfilter.m" functie intern te doen .. Ik ben bang dat imfilter functie convolutie functie omvat ..... die tijd heeft de complexiteit .... hoe op te lossen ...

adiguna, Probeer het papier geplaatst door meka downloaden. Ik zal proberen om u wat meer papieren later. MEKA, Ik weet niet zeker wat imfilter doen. Hoe dan ook, dan kunt u openen m bestand om de volledige code te zien. Mijn code is niet in staat om de juiste kernpunt detecteren voor alle vingerafdruk beeld. Sommigen van hen zijn nog steeds defect.

hi prei .... nog steeds gebrekkige resultaten voor me ... wat abt ur resultaten ...?

Hallo, ik ben Lohith uit Bangalore, Karnataka, India. Ik ben bezig met een project over minutiae gebaseerd Vingerafdrukherkenning System.I ben erg nieuw voor deze field.I ben op zoek naar CODE in MATLAB te schrijven. Ik heb een verzoek tot you.Can u mij de codes voor Fingerprint Recognition in MATLAB. Ik zou zeer dankbaar voor uw hulp. Dank u in advance.I zal wachten om te horen van je. Groeten, Lohith

Hallo, MEKA Sorry voor het late antwoord .... heb ik al klaar met mijn project en afstuderen. De gedetecteerde kern punt is niet juist elke keer, maar de nauwkeurigheid acceptabel is. Er zijn veel ontdekt kernpunt, ik zoek het punt dat het dichtst bij het midden van de vingerafdruk beeld en maken het als kernpunt. Sinds ik een klein gebied in de buurt kernpunt gewas en dit in neuraal netwerk voor erkenning, zodat het resultaat nog steeds aanvaardbaar. Hoe zit het met uw project? Lohith, Misschien kun je eens een kijkje op papieren en beslissen welke methoden die u wilt gebruiken. Het is onmogelijk we de hele code uploaden voor je. We bespreken en uit te wisselen informatie en mening hier. Als u vragen heeft, kunt u hier vragen. Ik geloof dat er zal zijn iemand kan helpen ....

Hi Wat algoritme zou jullie suggereren dat moet worden gebruikt voor herkenning van vingerafdrukken? Dank.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back