versterker ontwerpen ... zeer verwarren ...

J

jariey

Guest
hi .. i wil ontwerpen de PA op basis van deze specificatie:
v = 2V; I = 4.08mA, die de macht = 8.18mW, winst = 22dB; 2 stadium PA; f = 2.4 GHZ

kan iemand suggereren een verdere stap te ontwerpen dat PA ... zoals hoe om te kiezen voor een transistor?het ontwerp moet simuleren met behulp van ADS

- vanaf dat spec .. Hoe kan ik weten welke klasse van PA?
- Hoe zit het met de IP3 waarde / 1dB compressie waarde ???????

Hoi,

Moet u ook de P1dB en IP3 eisen uw PA moeten met ...
Verwijzen naar goede boeken over PA ontwerp:
Microwave Transistor Versterkers: Analyse en Ontwerp van Guillermo Gonzales
RF Power Amplifiers for Wireless Communications uit Steve Cripps.

Hoop dat dit helpt.

RFCMOS

Hi there,
Ik denk dat uw vermogen wordt 31.1dBm,
klopt dat?
Ik denk dat ik = 4.08mA is de verzamelaar ruststroomprincipe huidige voor fase 1 2.Van deze lage waarde van het huidige kan men zeggen dat dit een klasse B PA.
U heeft niet de PAE, dat is het belangrijkste punt spec van je pa ...
Het uitgangspunt voor de FA-ontwerp is meestal Load Trek van de definitieve fase.Als je gebruik maakt van ADS, vindt u een goede Load Trek-project in het voorbeeld directory.
Mosieur_Oiso

De DC power veronderstelling is 8mW, hoe te komen tot een 31dBm output macht?
Volgens zijn spec, ik denk dat hij wil 4dBm uitvoervermogen gebruikt voor Bluetooth klasse 2.Aangezien Bluetooth 2.0 aangenomen QPSK & 8PSK, zodat de lineariteit moet zorgvuldig worden overwogen, 3 ~ 4dB backoff uit P1db kan nodig zijn.Mosieur_Oiso schreef:

Hi there,

Ik denk dat uw vermogen wordt 31.1dBm, klopt dat?

Ik denk dat ik = 4.08mA is de verzamelaar ruststroomprincipe huidige voor fase 1 2.
Van deze lage waarde van het huidige kan men zeggen dat dit een klasse B PA.

U heeft niet de PAE, dat is het belangrijkste punt spec van je pa ...

Het uitgangspunt voor de FA-ontwerp is meestal Load Trek van de definitieve fase.
Als je gebruik maakt van ADS, vindt u een goede Load Trek-project in het voorbeeld directory.

Mosieur_Oiso

jariey schreef:

hi .. i wil ontwerpen de PA op basis van deze specificatie:

v = 2V; I = 4.08mA, die de macht = 8.18mW, winst = 22dB; 2 stadium PA; f = 2.4 GHZkan iemand suggereren een verdere stap te ontwerpen dat PA ... zoals hoe om te kiezen voor een transistor?
het ontwerp moet simuleren met behulp van ADS- vanaf dat spec .. Hoe kan ik weten welke klasse van PA?

- Hoe zit het met de IP3 waarde / 1dB compressie waarde ???????

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back