Van specerijgewassen. CIR bestand op schema?

V

VBC

Guest
Hallo iedereen

Ik denk dat het mogelijk moet zijn om een schema van een route beschrijving bestand, weet je dat de manier om dit te doen usin Orcad Capture 9.1?

-------------------------------------------------- ----------------------------------------------
INVERTER TRY

V1 1 0 PULSE (0 5 1F 1F 1F 5P 10p)
V2 2 0 5
M1-2 1 3 2 M_PMOS
M2 3 1 0 0 M_NMOS

. MODEL M_PMOS PBO's (LEVEL = 3 W = 1.00UL = 0.25U)
. MODEL M_NMOS NMOs (LEVEL = 3 W = 0.50UL = 0.25U)

. PROBE V (3) V (1)
. TRAN 1F 11p 0 1F
. EIND
-------------------------------------------------- ----------------------------------------------

Thanks in advance.

can do the transformation ?

Verwacht u dat het programma
kan de transformatie?In dit geval is het antwoord NEE!(Voor zover ik weet, MULTISIM kan dat doen)

Of heeft u vragen of men kan doen deze taak met de hand?Ja, natuurlijk!

Ik denk dat er geen programma om dat te doen.
Maar er is een onderzoek voor je lay-out van. CIR-bestand in de literatuur.

VBC schreef:

Hallo iedereenIk denk dat het mogelijk moet zijn om een schema van een route beschrijving bestand, weet je dat de manier om dit te doen usin Orcad Capture 9.1?-------------------------------------------------- ----------------------------------------------

INVERTER TRYV1 1 0 PULSE (0 5 1F 1F 1F 5P 10p)

V2 2 0 5

M1-2 1 3 2 M_PMOS

M2 3 1 0 0 M_NMOS. MODEL M_PMOS PBO's (LEVEL = 3 W = 1.00UL = 0.25U)

. MODEL M_NMOS NMOs (LEVEL = 3 W = 0.50UL = 0.25U). PROBE V (3) V (1)

. TRAN 1F 11p 0 1F

. EIND

-------------------------------------------------- ----------------------------------------------Thanks in advance.

!

Ik heb dit probleem weer en het antwoord is - zoals reeds vermeld door mij - JA!

De simulatie programma MULTISIM heeft een speciale functie om route-bestanden (*. WIB) in een schema.Maar soms lijkt het een beetje verwarrend.Maar het is juist.

Spice Vision doen.
Cadans 6.10 doen.
Multisim?Versie?Waar vinden?
Mogelijke Edif uitgang na?

Multisim (voorheen: Electronics Workbench) uit National Instruments (ni.com)

U hebt gelijk LVW, Electronics Workbench is in staat om dat te doen, dus moet worden Multisim denk ik.
Ik vroeg over Orcad Capture omdat ik denk dat Orcad Pspice A / D is goed om te simuleren op hoge frecuencies.(Om de maximale exploitatie frecuency)

Bedankt voor de suggesties ch1k0

Ik heb gehoord dat we kunnen schrijven van een Cadence RIJVAARDIGHEID script om het schema van de specerij-code als u Cadence Virtuoso ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back