USB ontbrekende gegevens

A

ashugtiwari

Guest
Hi all,
Ik gebruik at89c51 uC te comuunicate naar PC via USB in isochrone modus.Als ik verbinding te maken met dezelfde USB host controller mijn apparaat en een ander apparaat (i aangesloten webcam werkt in bulk-modus), de USB-pakketten zijn grtting gemist.Is dit probleem is met betrekking tot de bandbreedte van de USB of iets anders.Please reply.Door de manier waarop beide apparaat gebruikte ik werken in volle snelheid.Thanks in advance.

Ashutosh

Hoi!
U moet wat meer details over deze situatie ...
Hoe precies het apparaat ontbreekt?Net gemist sommige packet of volledig verloren USB-bus?

Weet u zeker dat de USB-camera gebruik Bulk?Het
is niet typisch voor de echte video & audio ...
Ook al is Bulk dan mag dit niet verstoren uw apparaat!Met de USB-specificatie Bulk transfers zijn alleen uitgevoerd als er genoeg BUS vrije bindwidth, dus moet u ontvangt geen video-of audio-als uw Isohronous apparaat stuurt veel gegevens ...
Maar ik denk dat de camera gebruik Isohronous ook ...Dus wat is er gebeurd wij u cannect uw toestel (er is niets anders op de USB-bus) ...Host vragen uw apparaat voor nodig Iso-gegevens ...USB-spec.5.6.1 zegt
"Een eindpunt in een bepaalde configuratie voor een isochrone pijp bepaalt de maximale grootte gegevens laadvermogen dat het kan verzenden of ontvangen. De USB-systeemsoftware gebruikt deze gegevens tijdens de configuratie om ervoor te zorgen dat er voldoende tijd om de bus aan dit maximum laadvermogen in elke ( micro) frame. Als er voldoende tijd voor de bus de maximale gegevens lading, de configuratie is gevestigd; zo niet, de configuratie is niet vastgesteld. "
Ja, het zal ok oorzaak alle bandbreedte vrij is nu ...

Nu u 2-nd apparaat ...Als het Bulk - er moet geen probleem zijn ...Isohronous voorrang boven Bulkaanbiedingen en het apparaat zal blijven werken ...

Als 2-nd apparaat gebruik Iso opnieuw - dat probleem doet zich voor ...Bij specificatie HOST moet ontdoen tweede apparaat configuratie als er geen genoeg bandbreedte, maar het
is ook mogelijk om te kiezen Host vragen apparaten opnieuw voor alternatieve configuratie aan hun eisen ...en ik denk dat hier eigenlijk het apparaat verliest de bandbreedte ...U kunt debuggen en controleer doet HOST assing u nieuwe configuratie?

Ook
is het mogelijk deze gedaald pakketten verloren zijn gegaan als gevolg van CRC-fout bijvoorbeeld!
Hoeveel pakketten verloren zijn gegaan?

Groeten!

En vergeet niet hielp me knop als ik je geholpen

Ik apolozise voor mijn fout, De camera werkt ook op isochrone modus.En ik ben bijna 2.3 ontbrekende pakketten geheel communicatie.Laat het me weten als enige antwoord.

Ashutosh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back