USB-interface

M

MSRA

Guest
is USB interface posible ....?

plz aandeel wat materiaal op deze ...

 
Niezależnie od tego, czy definiujemy je jako obraz, zbiór cyfr czy dane osobowe - informacje w dzisiejszym cyfrowym świecie są nie tylko wartością samą w sobie, ale przede wszystkim siłą napędową rozwoju cywilizacyjnego. Wojna o nie trwa.

Read more...
 
wat u bedoelt "is het mogelijk?"natuurlijk is, was het niet mogelijk hadden we USB-apparaten!
wat is uw apparaat dat u wilt interface met USB, heb je MCU / FPGA / UART of RS232/485 of veldbus / PLC of ethernet of wat?wat is de snelheid, heb je nodig bulk, isochrone of onderbreken ,....

 
Ik was gewoon te vragen hoe het posible is ...
i dont know any thing about it ....

lyke voor parallelle poort interface u moet weten wat pennenconfiguraties sommige programmeren commando ... enz. ..

dus ho w usb-poort kan worden gedaan ....
Ik zoek google maar kan geen bruikbaar materiaal ....

Ik hoop dat u begrijpt

 
hoi,

Bent u vragen hoe de gegevens te sturen naar USB-poort van PC of wilt u de gegevens van apparaten die zijn aangesloten op de pc te ontvangen?

wees duidelijkWith Regards
S. Rajesh Kumar

 
Eigenlijk ben ik zeer beginer op dit gebied ... en alleen maar willen weten over ...

zo kan u mij vertellen of geef me wat materiaal of verwijzen me een boek ..

Ik wil weten over zowel ... ontvangen van gegevens van het apparaat en het verzenden van de PC?

 
hoi,

USB compleet door Jan Axelson is een goed boek te beginnen.de dtails van dit boek is beschikbaar op de link hieronder

http://www.lvr.com/usbc.htmWensen u een gelukkig leren.

With Regards
S. Rajesh Kumar

 
MSRA luisteren, USB-bus is een zeer complex bus zelfs niet vergelijkbaar met RS232 of parallelle poort.Als je niet eens meester in de parallelle en seriële RS232 poorten.moet je ze meester voordat er iets anders.Als je weet parallelle en RS232 goed genoeg en je wilt leren USB naar USB www.beyondlogic.org en download in een notendop en twee keer lezen (ten minste).U vindt hier ook veel informatie over de RS232 en parallelle poorten daar.
Beste,

 
Hoi,

Allereerst vertellen u gaat uitvoeren USB host of USB-apparaat.Als u de uitvoering van USB-toestel kunt u gebruik maken MAX3420E (USB Peripheral Interface Controller met SPI).Er zijn veel RS232 naar USB converters ook beschikbaar.Voor USB host kan de ISP1161 worden gebruikt.Of u kunt vinden micro controllers met ingebouwde USB Devce / Host / OTG

 
Ik vind de basiskennis van de RS232-interface is zeer belangrijk.
Als u al RS232 weet, zou u willen proberen FT232 chip.
FT232 converteert RS232 naar USB.

USB is complexer dan RS232.
Echter, de ontwikkeling van werk voor USB is niet al te moeilijk,
want er zijn veel voorbeelden en klaar oplossingen rond.

Voor mij, geef ik de voorkeur via een USB-microcontroller van Microchip, 18F4550 bijvoorbeeld.
Er zijn genoeg voorbeelden rond.
Het schrijven van code uit het niets kost een veel langere tijd.

http://www.siongboon.com/projects/2006-03-06_serial_communication/

Groeten,
Siong Boon

 
Hallo iedereen,

Ik heb een project omgaan met USB-interface.Ik moet FPGA bord interface met de camera evaluatie boord via USB dochterplaat.Ik begrijp niet hoe de interface te doen.

Verwijzingen of iets dat mij kan helpen om het project te doen.hier is mijn email adres: johnny200584 (at) hotmail.com

Beste wensen.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top