usb compatibiliteit: over notebook en pc

F

freeliver

Guest
Ik
ben het ontwerpen van een USB-apparaat, de max stroom 500mA, normaal is 300mA.Nu ik geconfronteerd met een proble: mijn apparaat kan werken op de PC en vele notebook, maar op sommige notebook het does't werk.

Wat
is er speciaal op
de USB-poort
van een notebook?Ik zie de configration van een notebook dat de poort is 500mA.

 
ASUS wprowadził na polski rynek kolejną propozycję dla graczy – ROG G20, wyposażony w kartę graficzną Nvidia GeForce GTX980, pracuje pod kontrolą syst ...

Read more...
 
De 500 mA wordt gedeeld tussen de apparaten.Is de notebook over een interne USB-apparaten die zijn?Bent u het verslag van een 500 mA apparaat in uw descriptor?Probeer rapport 100 mA om dit te controleren is het probleemASIC

 
geen enkel ander apparaat.De laptop die ik heb geprobeerd is IBM's.Het is een DVD die plug-in-apparaat, maar het
is niet een USB-apparaat.Ik probeerde de 100mA, mijn USB-apparaat werkt niet.Maar het kan werken op de hub, die aansluiten bij deze notebook USB-poort.

 
Ik probeerde again.Now, mijn apparaat kan ook werken op de hub ook die bus-powed hub en conneted op de USB-poort van een notebook!

Dus ik denk dat het niet de macht probleem.

 
Heeft het misgaat tijdens de opsomming?

Heeft uw toestel doorgeven opsomming van zowel de notebook, externe hub en andere PC's?

Misschien is uw apparaat niet compatibel is.Er is enige lichte verschil tussen UHCI en OHCI hubs dat je moet werken om in het apparaat firmware

Ik vermoed dat uw notebook is OHCI en de rest is UHCI.

Laat me weten als dat zinvol?

ASIC

 
Deze pc's' usb host die ik heb geprobeerd zijn twee soorten:
1 PCI-naar-USB Open Host Controller
2 USB universele host contrller

het notebook
op de USB host PCI naar USB universele host cntroller.

 
Ik denk dat mijn apparaat pass opsomming van zowel de notebook, externe hub en andere pc's, omdat het gezien de stroom van het apparaat is 500mA, die het apparaat configed.

 
Ummmm ....Klinkt als een chipset / driver probleem met uw notebook.Alle steun info over IBM's web-site?

OF, kan het een power management probleem?ASIC

 
Ik probeerde een andere notebook nu: NEC notebook.Its host controller Intel 82440MX Universele USB host controller.Mijn apparaat werkt OK!

 
Nu ik denk dat het proble van mic2550/mic2550a dat ik gebruikte.

Wie een keer gebruikt?

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top