uC enquête - Antwoord vraag & get 'hielp me' punten!

hai

Ik denk dat slechts een week voordat een lid als deze vraag gesteld
je net zien dat na

Maverickmax wrote:

HoiIk ben momenteel bezig met een klein onderzoek over microcontroller chips en ik zou graag uw waardevolle informatie te horen.
Ik moet wat voor soort microcontroller chip weet ben je al gebruikt in uw vorige projecten en welke chips bent u van plan om te gebruiken in de toekomst.
Gelieve typt de microcontroller chip en leg uw reden van het gebruik ervan.Dank u bij voorbaatMaverickmax

hoi

ARM7 basis 2368
Daarom wordt in het bedrijf waar ik werkte in wil gaan naar 32-bits architectuur, met veel van randapparatuur op een enkele chip, goed genoeg ram, t
/ m 72 MHz CPU klokfrequentie usb, DMA, ethernet, en nog veel meer

AVR serie
meeste avr zijn lokaal beschikbaar in Pakistan en zijn goedkoop, gereedschap gemakkelijk te vinden.

ATMEL 89C51, 8952,89 S52
8051 gebaseerde controllers waren de start punten in Pakistan, opgenomen in de loop studie
in de meeste instituten, erg goedkoop en meest availble.
Shakeel

Ik heb gebruik gemaakt van de ff LCS:
8051

Reden: Gemakkelijk te gebruiken, lage kosten, diverse Beschikbare chips.

LPC200
Reden: Krachtig, laag vermogen, perifere rijk,

Toekomst
ARM9

De enige reden waarom iemand zou gebruiken een eeuwenoude 8051 is omdat ze niet kunnen niets anders te krijgen.AVR of PIC zijn veel betere keuzes.

18F4585 omdat het KAN capabality

Hoe dan ook, met niets minder dan 18F familie

dit is de eerste keer dat ik had genomen tot een lc proj ............... werd met behulp van een ATMEL in AT89S8252 ................. . Ik zou liever gebruik van deze degenen vanwege zijn FLASH geheugen!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back