u helpen bij het vinden van de beste boek voor de "veld en Wa

A

aash32

Guest
Beste allemaal,

Ik ben te onderwijzen "Field en Golven" cursus voor BSc.studenten en niet waarderen als je kan wijzen op een goede tekst boek.Ik heb een aantal boeken in het achterhoofd: de boeken van Cheng en Ramo.Deze boeken zijn oud, maar hebben een goed niveau.Ik geef de voorkeur aan een nieuw boek met betere voorbeelden en onderwerpen.Uw hulp is welkom.Ik ben het ook waarderen als je me helpen om goed lesmateriaal (dia's, notities, huiswerk, oplossing handleidingen) om ideeën.

Groeten,

Arash

Hier is de tutorial (presentatie)
met betrekking tot Maxwell vergelijkingen, Elektromagnetische golven en Antenne BasisprincipesU kunt verwijzen SJ Orfanidis - Elektromagnetische Golven en Antennes

dit boek kunt u gemakkelijk via de netto
-

en vindt u enkele goede middelen in dit forum

EDA E-books Uploaden / downloaden

Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Veld en Wave Electromagnetics door David k.cheng

http://rapidshare.com/files/67687/Cheng-Field_And_Wave_Electromagnetics.pdf

Groeten

Bedankt voor de twee antwoorden.Zoals ik zei ik moet een plaatsvervanger aan de Chang.Ik heb zijn boek.Hoeft niet meer.Over de tutorial, zou je het stuur een spiegel link?Elk ander boek en middelen zijn welkom.

Arash

Sorry guys de eerdere bijgevoegde handleiding is met betrekking tot Microwave Photonics.Nu vinden de koppelingseisen van de handleiding met betrekking tot maxwells EQU, elektromagnetische golven en baiscs van Antenna.

Als U'VE het downloaden van een probleem, stuur me ur mail id.I 'll probeert te verzenden met betrekking tot een aantal tutorials striplines, antennes ...........
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back