twee USART met PIC theorie

K

kikirojas

Guest
Geachte heren:
Ik moet een systeem te bouwen met twee usarts met pic in C Languaje.Een hardware USART (xmit = PIN_B2, HS = PIN_B1) en de andere software USART.Maar ik heb veel twijfels over de theorie over "twee usarts".Ik wil graag helpen over.Wanneer een hoe te gebruiken "INT_RDA" "INT_TBE" "kbhit" "ik heb een buffer voor binnenkomende gegevens in te voeren door USART zacht?""En in USART door hardware?""Need Ik gebruik het INT_EXT voor USART door software?"
Is er een stroomschema ongeveer twee usarts werken aan understant beter het probleem?
Mijn systeem moet ontvangen worden door de hardware USART een GPS-signaal (4800 baud), en in een software USART ontvangen en gegevens doorgeven tot 19200 baud.
Is het mogelijk om dit systeem toe te passen met een pic 16F628A met een 20 MHz kristal.

dank u bij voorbaat

 
Na następcę flagowca od LG, jakim jest model G3 przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Wielu z nas spodziewało się premiery wersji G4 na początku obecnego miesiąca podczas tragów CES 2015. Niestety nic takiego nie nastąpiło. Teraz wiele niepotwierdzonych informacji wskazywało na premierę w trakcie trwania marcowych targów MWC 2015. Ta jednak równie...

Read more...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top