TI vs Analoog: Welke is het beter ontwerp milieu?

C

chikoi_18

Guest
Welke van deze twee populaire DSP makers is het beter ontwerpomgeving voor newbie ontwikkelaars?

Ik zou zeggen Code componist studio heeft een voorsprong op VDSP. VDSP geeft een RTOS gratis ... als je weegt dat .....

I dont know abt Analog Devices, maar hebben samengewerkt met TI-processors met behulp van Code Composer Studio IDE en vond het heel gebruiksvriendelijk

Er zijn weinig begrippen in het vergelijken van Platforms. Ik denk in termen van energieverbruik TI is veel beter dan ADI. Theprocessors zoals C55 van TI zijn goed. Adi ik nog steeds in een proces om de macht te optimaliseren. Maar zeker ADI heeft een betere ondersteuning en andere interfaces. Pther systemen is de software pakketten .... Adi optimizer is veel beter dan TI's. zijn er meer dingen. Chandresh

elk heeft zijn eigen pro's. CCS is beter veel ten opzichte van zijn advertentie-equivalent (zoals ik heb gehoord van experts), heb ik alleen gebruikt CCS geen visuele dsp wat ik heb leuk vond is de kennisbank in de TI site, evenals de online training. Ik zou gewoon zeggen spring in wat ooit bron u te krijgen. dun worden aangetast door deze berichten. enkele dagen u'll vullen een antwoord voor dit bericht. (Die ooit hulpmiddel u're meer blootgesteld aan, u'll voelen dat makkelijk)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back