testen USB 2.0-PHY-chip

R

rajesh13

Guest
Ik wil wat hulp met betrekking tot USB 2.0-PHY.
principe we hebben ontworpen de USB 2.0 chip.Ik wil dit testen op silicium.Ik heb gezocht Tektronix de website, maar ze bieden test oplossing alleen voor volledige USB 2.0 en niet voor USB 2.0-PHY-chip.
Dus kan iemand me helpen bij het vinden van een plank of een oplossing die kan mij SIE-interface signalen van de ene kant & D & D-signalen van een ander einde.

Mijn USB 2.0 PHY-chip is met D & D-pins (USB-aansluiting) & digitale signalen die zal worden naar de SIE core chip.Deze digitale signalen omvatten 16 / 8 bi-directionele data lijnen & sommige handshaking signalen.

Heeft elk orgaan hebben gewerkt aan de USB 2.0-chip Phy alleen.Bestaat er verkopers leveren van USB 2.0-PHY-chip.

U kunt opencores gaan voor gratis download van usb 2 functie controller.Om te slagen USB-IF is slechts de basisvoorwaarde voor de kwaliteit van de PHY's.Er zijn veel compatibiliteitsprobleem exsist voor verschillende hosts.Het is echter vermengd met ander systeem factor zijn de protcol, chauffeur, lawaai, time-out, commando af te breken, beetje fout, sync, EOP enz.

Niemand schreef:

U kunt opencores gaan voor gratis download van usb 2 functie controller.
Om te slagen USB-IF is slechts de basisvoorwaarde voor de kwaliteit van het fy's.
Er is veel compatibiliteitsprobleem exsist voor verschillende hosts.
Het is echter vermengd met ander systeem factor zijn de protcol, chauffeur, lawaai, time-out, commando af te breken, beetje fout, sync, EOP enz.

http://www.opencores.org/cvsweb.shtml/usb_funct/rtl/verilog/

Niemand schreef:

h ** p: / / www.opencores.org/cvsweb.shtml/usb_funct/rtl/verilog/

Ik heb debuggen en verifythe USB20PHY IP.
Met behulp van twee PHY, verbinden hun DP / DM, DM / DP,
kracht het signaal van de UTMI, kunt u testen.
Goed geluk.

Chipidea bieden USB2.0 PHY-IP.Ga naar www.chipidea.com te controleren.

U mag de mechod om het te controleren, zet twee IP in uw module en verbinden hun DP / DM, DM / DP, het bouwen van een dwarsbalk, dan is het gelijk toe te voegen aan de UTMI (cijfer gegevens), NU, hoeven alleen te controleren de andere UTMI gegevens, kan je zeker dat het IP-of OK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back