Tekenen elektronica lay-out tekeningen

O

odyseus

Guest
Hi to all,
Er zijn ladingen van pakketten / bibliotheken om schema's te trekken maar heel weinig naar de fysieke bekabeling lay-outs te trekken.

Er zijn altijd zeer mooi bedrading lay-outs in de EPE - is er een speciaal stuk software dat kan dit doen?

Ik heb een website tegenkomt (denk ik) waar enkele kerel had een grote collectie van elektronische componenten foto's die zouden kunnen worden weggelaten in een tekening.

Op het moment gebruik ik Winword tekeningen, maar deze zien er niet erg professioneel?

Eventuele suggesties?

Sante

Ody

odyseus wrote:

Hi to all,

Er zijn ladingen van pakketten / bibliotheken om schema's te trekken maar heel weinig naar de fysieke bekabeling lay-outs te trekken.Er zijn altijd zeer mooi bedrading lay-outs in de EPE - is er een speciaal stuk software dat kan dit doen?Ik heb een website tegenkomt (denk ik) waar enkele kerel had een grote collectie van elektronische componenten foto's die zouden kunnen worden weggelaten in een tekening.Op het moment gebruik ik Winword tekeningen, maar deze zien er niet erg professioneel?Eventuele suggesties?SanteOdy

Ja ik gebruik normaal CAD-pakketten, maar ik wilde echt 3D-stijl tekeningen, genereren zoals in de EPE gebruik clipart soort tekeningen ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back