TCS230 output probleem.

T

thavamaran

Guest
Hi guys, im werken TCS230, een kleur CMOS sensor, zodat im echt verward wat het probleem zal zijn.gelieve iemand.eigenlijk mijn sensor was goed, maar de uitgang, toen ik gemeten in oscilloscoop, zijn niet stabiel, als een voorbeeld.

i aanleiding tot blauw filter en gemeten een blauw gedrukte A4-papier, dus tijdens mijn meting in oscilloscoop, dit varieert sterk,
maar plaatsvervangers crazily, zoals 3,98 kHz tot 4.59khz en vervolgens terug naar 3.8khz en ga terug naar 4,83 kHz, en terugkeren naar 3,39 kHz, het is afwisselend.dus wat ik deed was ik de conclusie dat de externe lichtbron geeft te veel moeite en ik krijg een zwarte doos, plakken het op mijn PCB's rondom de witte LED en ook de sensor, die zijn rond, de sensor valt met 1,7 cm plastic eromheen.Dus als ik nu maatregel, is de golfvorm eigenlijk heb ergste, het varieert als de hel en is er ruis in de golfvorm nu.zijn om gek.Ik heb echt geen idee wat te doen.

mijn circuit is zoals heel simpel, een kleuren-sensor en twee witte licht geleid door de zijkant van het, i just ontwerpen door mijzelf, doe iedereen kan me wat zou het probleem, neem dan iemand, en is er bepaalde specificatie hoe de LED moet worden vastgesteld door de zijkant van de sensor?gelieve iemand me helpen.veroorzaken wanneer de sensor is stabiel alleen, kon ik doe mijn pixel niveau analyse en sensitiviteitsanalyse.

 
Na E3 2015 Microsoft poinformował, że użytkownicy Xbox One będą w stanie uruchomić gry przeznaczone dla konsoli poprzedniej generacji. Lista niestandardowych tytułów zawiera już ponad sto pozycji, jednak w przyszłości Microsoft planuje przenieść na nowy system całą bibliotekę gier Xbox 360 . Jednocześnie dowiedzieliśmy się nowych informacji o strea...

Read more...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top