synthetiseerbare vertragingen ...

R

raja1982y

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw bij deze groep.Ik ben nieuw te ontwerpen.

Hoe kan ik het ontwerp van een module die bestaat uit synthetiseerbare vertragingen.Bijvoorbeeld na de bewering van "en" signalen wachten 2,3 of 4 klok cycli en dan beweren "flitser" signaal.De vertragingen zijn programmeerbaar.Hoe kan de invoering van de synthetiseerbare vertragingen tussen "en" en "strobe" signalen.

Bedankt,
Raja.

U kunt gebruik maken van een teller te tellen het aantal cycli gewenste en vervolgens beweren of deassert de benodigde signalen.
Geen vertragingen als # 3 of wachten zijn synthetiseerbare.

als ik zo veel signalen met verschillende vertragingen dan zal er zo veel loketten.Als ik de code synthetiseren er zoveel tellers worden gecreëerd.hoe zit het met de prestaties van de module?

Bedankt.

Hoi,
U hoeft slechts een teller, bij voorkeur een teller die beneden telt in plaats van omhoog.Dan uw 'programmeerbare "vertraging waarde lading in deze teller dan, laat het aftellen totdat het 0 bereikt.Bij 0 waarde, stellen uw flitser.
Hoop dat het helpt, laat het me weten als het werkt voor je, zo niet, dan is de tijd het toelaat, kan ik in staat zijn om een kleine code voor u doen
KR
Avi
http://www.vlsiip.com

Is tellers is de enige manier of er nog andere methoden voor de uitvoering van de synthetiseerbare vertragingen?

-RJ

Ja, Counter is de enige manier waarop je gaat om het bereiken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back