Synthesizing Spartan FPGA met behulp van Synopsys FPGA Compiler

F

FNK

Guest
hoi,

Ik probeer te synthetiseren mijn code voor Spartan apparaat via Synopsys FPGA Compiler.Ik ben echter niet in staat om de bibliotheken die nodig zijn voor de Synopsys instrument om te werken.

Ik vond bibliotheek XC4000 apparaten op Xilinx website, maar er lijkt geen verdere informatie over hoe te halen of te genereren bibliotheek Spartan familie.

Kan iemand me helpen.

Bedankt

Hoi!

Zoals ik weet Synopsys FPGA Compiler ondersteunt Spartan familie.

Meer specifiek op het gebruik van versie ur (3.6.1 of anderen)

Hoe dan ook vindt u libreries op Xilinx site onder ondersteuning ...

Succes Bart

Dit is de versie die ik gebruik.Maar ik kon het niet vinden van de bibliotheken in Xilinx site.

Kunt u mij de link naar het?

Weet u of FPGA Compiler is ingebed in Design compiler of is het een standalone software.Toen ik begin DC, het laat zien dat het heeft geladen FPGA Compiler II.Echter, in de handleidingen, ik vind het een verschillende stand-alone software.

opmerkingen worden appreiated.

Hoi!

Ik denk dat je zal je gevonden bestanden hier

ftp://ftp.xilinx.com/pub/ftpfiles.htm

zo niet probeer het opnieuw installeren van de software, is het mogelijk dat u sommige functies uitgeschakeld.

Bart

PS gebruikt u FPGA uitdrukken als stand-alone of via ISE?

Ik heb hen beiden.Die een denk je dat beter is en geschikt is als ik ben gaan synthetiseren en download mijn model op een FPGA.

Mijn standalone-versie lijkt te werken, maar ik ben niet zeker welke output bestand is zij produceert en hoe ga ik om dit bestand te downloaden op de FPGA.Hebt u suggesties?

Ik zie er is een map Spartan2 in mijn installatie directory voor Synopsys Tools \ FPGA CompilerII.

Maar het heeft geen. Db bestand.

Hoe kan ik de locatie van de bibliotheek voor Spartan familie daar?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back