synchrone en asynchrone Design

K

kunal1514

Guest
Hi All,

Kan een lichaam vertellen me dat Of asynchrone of synchrone Design verbruikt meer stroom.

Nou Asynchronous ontwerp wordt verondersteld te verbruiken minder energie, zijn de belangrijkste onderzoeks-doelstelling voor alle groepen asychronous VLSI design.Zij hebben hun aandeel in de problemen.

In normale circuits je kunt combineren met de juiste interface logica, denk ik.

http://jungfrau.usc.edu/new/index.html

Asynchronous circuit kan verbruiken minder stroom dan synchroon circuit.Maar het is niet waar voor alle gevallen.

hoi,
ja, asyn verbruiken meer stroom, maar als je gebruik EDA tools om werk te doen moet je synchroniseren circuit becoz van bekwaamheid van EDA tools gebruiken

Hoi,

De anser op de vraag is voor specifieke toepassingen.Hoe dan ook te generaliseren, synchrone ontwerpen zijn meer macht honger dan asynchroon ontwerp.Zoals de klok netwerk verbruikt de belangrijkste macht in synchrone ontwerpen.

Zoals andere Memebers hebben gezegd het ontwerpen van een zuiver asynchroon ontwerp is zeer uitdagend en voor alle informatie die u probeert googlen om te lezen het lopende onderzoek.

Het kan hetzelfde in gemiddelde vermogen.Maar synchrone verbruiken veel grotere macht op klok stijgende of dalende flank, die zal leiden tot macht integriteit probleem.

In synchrone schakelingen, is 50% van de energie verbruikt door de klok boom,

want er is geen klok boom in asynchrone circuit, dus asynchrone schakelingen

verbruiken minder stroom.
kunal1514 wrote:

Hi All,Kan een lichaam vertellen me dat Of asynchrone of synchrone Design verbruikt meer stroom.

Ik ben het eens dat synchrone verbruikt meer stroom dan asynchrone

Ik ben het eens met asynchrone modellen verbruiken minder stroom.

gevolg van dit in elk ontwerp kunnen we gebruiken ontwerp alleen asynchrone of synchrone ook een aantal keer.

r wat de voordelen in vergelijking met syncronous asynchrone ........

reddende kracht U moet kosten ontwerp tijd, dat wil zeggen U moet een uitdaging tech nemen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back