L
Lupin
Guest
Beste vrienden,
Ik ben geen deskundige op HFSS ontwerp ..Ik heb het ontwerpen met alleen Ensemble (elke versie) ...Nu heb ik gebruik noodzakelijk HFSS en ik ben nogal in een haast ...
Dan is de HFSS hulp werkt niet ..Ik weet niet waarom ...
Wat ik moet doen is een eenvoudig project: een monolaag patch gevoed door een sonde.
Rapporteer ik de afmetingen ..
laag: FR4
Eindige massaplaat 4 cm x 4 cm
substraat: FR4
hoogte: 2,4 mm
patch afmetingen 10 mm x 10mm
sonde locatie (gelet op het midden van de patch als referentie): 5, 0
Ik moet echt een stap sy stap procedure om de structuur te voeren en de simulation.For voorbeeld run (hoe kan ik een patch? Een laag structuur? Een sonde aansluiten van de grond vlak en de patch? Hoe kan ik de maas?. ..?)
Please help me.
Als u behoefte mijn steun microstrip antennes, arrays, onderdelen .. neem ll ask.I 'graag de beleefdheid terug te geven.
Lupin
Ik ben geen deskundige op HFSS ontwerp ..Ik heb het ontwerpen met alleen Ensemble (elke versie) ...Nu heb ik gebruik noodzakelijk HFSS en ik ben nogal in een haast ...
Dan is de HFSS hulp werkt niet ..Ik weet niet waarom ...
Wat ik moet doen is een eenvoudig project: een monolaag patch gevoed door een sonde.
Rapporteer ik de afmetingen ..
laag: FR4
Eindige massaplaat 4 cm x 4 cm
substraat: FR4
hoogte: 2,4 mm
patch afmetingen 10 mm x 10mm
sonde locatie (gelet op het midden van de patch als referentie): 5, 0
Ik moet echt een stap sy stap procedure om de structuur te voeren en de simulation.For voorbeeld run (hoe kan ik een patch? Een laag structuur? Een sonde aansluiten van de grond vlak en de patch? Hoe kan ik de maas?. ..?)
Please help me.
Als u behoefte mijn steun microstrip antennes, arrays, onderdelen .. neem ll ask.I 'graag de beleefdheid terug te geven.
Lupin