Steun voor een deisgn van een antenne door microstrip HFSS

L

Lupin

Guest
Beste vrienden,

Ik ben geen deskundige op HFSS ontwerp ..Ik heb het ontwerpen met alleen Ensemble (elke versie) ...Nu heb ik gebruik noodzakelijk HFSS en ik ben nogal in een haast ...

Dan is de HFSS hulp werkt niet ..Ik weet niet waarom ...

Wat ik moet doen is een eenvoudig project: een monolaag patch gevoed door een sonde.

Rapporteer ik de afmetingen ..

laag: FR4
Eindige massaplaat 4 cm x 4 cm
substraat: FR4
hoogte: 2,4 mm
patch afmetingen 10 mm x 10mm
sonde locatie (gelet op het midden van de patch als referentie): 5, 0

Ik moet echt een stap sy stap procedure om de structuur te voeren en de simulation.For voorbeeld run (hoe kan ik een patch? Een laag structuur? Een sonde aansluiten van de grond vlak en de patch? Hoe kan ik de maas?. ..?)

Please help me.
Als u behoefte mijn steun microstrip antennes, arrays, onderdelen .. neem ll ask.I 'graag de beleefdheid terug te geven.

Lupin

Hi lupine:

Wat bedoel je met een "fix?"Bedoel je een patch antenne?Of een soort van omgekeerde V antenne of iets?Ik ben geïnteresseerd in wat u bedoelt met deze term.

Bedankt,

- Max

Ik bedoel patch-antenne ..microstrip antenne ..de owrd hier is veranderd in "fix" alleen maar om verwarring te vermijden met SW "pa.tch".

Uw hulp is zeer welkom.

Lupin

lupine:

Bedankt voor uw uitleg, ik begrijp nu.

Voor welke frequentie bent u het ontwerp van het element?
Wat diëlektrische constante bent u uitgaande voor FR-4?Eps_r = 4,9?
Weet u zeker dat alle dimensies correct zijn?

Bedankt!

- Max

Nou, laten we aannemen dat de frequentie fr 1,5 GHz en de patch kwadraat ...Ik ben niet geïnteresseerd in de optimalisatie van de antenne ...Ik hoef alleen maar een elementar stap voor stap procedure te beseffen een enkele laag vierkant patch-antenne gevoed door sonde ...

Het "recht" dimensies een lineaire polarisatie prikkelen easly kan worden gevonden in het "heilige" teksten ...

Kunt u deze procedure voor mij?Ik heb niet zo veel tijd om het te leren ...

Thanks in advance.

Lupin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back