Stabiliteit voor kleine en grote signaal signaal?

J

jordan76

Guest
Hoi
and large signal stability
?

Wat is het verschil tussen kleine
en grote stabiliteit signaal signaal stabiliteit?

Hoe te bereiken grote signaal stabiliteit door compensatie?
Is er een theorie achter grote signaal stabiliteit?

Alle ingangen zijn welkom, thanks!

groeten,
jordan76

jordan76 wrote:

Hoiand large signal stability
?
Wat is het verschil tussen kleine
en grote stabiliteit signaal signaal stabiliteit?Hoe te bereiken grote signaal stabiliteit door compensatie?

Is er een theorie achter grote signaal stabiliteit?Alle ingangen zijn welkom, thanks!groeten,

jordan76

jiaming_lee wrote:examing klein signaal stabiliteit maken is eenvoudig: alleen van toepassing een AC simulatie fase marge en winst marge te controleren.Echter, AC sim de unchaged DC OP neemt (dit geldt niet in het echte applicatie), zodat het niet kan garentee het totaal 100% stabiliteit maken.
Dus, is het grote signaal controle nodig.
Normaal gesproken sluit de opamp in feedback mode als aanvraag doet, dan geven gelijkstroom en een zeer kleine sinus aan de kleine signaal te simuleren, controleren de output.
als er geen beltoon is de opamp stabiel in grote signaal.
(Monte Carlo analyse zou helpen bij het controleren van de onaangepastheid unstablility)

jordan76 wrote:jiaming_lee wrote:examing klein signaal stabiliteit maken is eenvoudig: alleen van toepassing een AC simulatie fase marge en winst marge te controleren.Echter, AC sim de unchaged DC OP neemt (dit geldt niet in het echte applicatie), zodat het niet kan garentee het totaal 100% stabiliteit maken.
Dus, is het grote signaal controle nodig.
Normaal gesproken sluit de opamp in feedback mode als aanvraag doet, dan geven gelijkstroom en een zeer kleine sinus aan de kleine signaal te simuleren, controleren de output.
als er geen beltoon is de opamp stabiel in grote signaal.
(Monte Carlo analyse zou helpen bij het controleren van de onaangepastheid unstablility)

maar wanneer de OPA is 2 ingangen 2 uitgang volledig differentieel, en gewoon direct draad aangesloten feedback, hoe kan ik het ingangssignaal toevoegen zonder onderbreking van de lus
te simuleren de afwikkeling van de tijd?

Bedankt

HI jiaming_lee,

Bedankt voor uw antwoord!Ik zal me geholpen klik op de knop voor u soon:)

Echter, wanneer de grote stabiliteit van het signaal niet wordt voldaan, is er geen middel (hopelijk niet te complex) om me te helpen om veranderingen in het ontwerp (aanpassen W / L, enz.) om het te verbeteren?Hi uitz,

In uw geval van volledig gedifferentieerde OP, het ingangssignaal kan een common mode DC-signaal in serie met een zeer kleine sinus.

groeten,
jordan76

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back