ST20 c & ST20 Toolset

D

Dimey

Guest
Hi Im op zoek naar "ST20 toolset" serached al over het net, als iemand got it kon u plz op te sturen naar mijn e-mail adresse? Niet heeft zoveel punten hier: S Heb je de ST20 C2/C4 kern instructie pdf-bestand of er iemand is intereseted, gezien een aantal jongens gevraagd voor het, toen ik keek naar het hier:) D

Ik heb wat informatie van de ST20 voor de educatieve doeleinden. Het is erg moeilijk om bruikbare informatie te vinden in het net.

Ik weet echt waarom het moeilijk te vinden voeders over ST20 is het een geheim microcontroller? :)

zijn niet compleet geheim, maar moet je een aantal non-disclosure-overeenkomsten signe als je om een deel van de eval borden naar uw eigen STB of dergelijke te ontwikkelen. wat info wil je precies aanvragen?

hebben alle de tool set plz, ik kan het niet vinden op het web

Als u zich aanmeldt bij www.st.com kunt u deze e-mail de gebruikersnaam en wachtwoord in om hun ftp site.It heeft alle toolsets tot en met de laatste versie.

heb je getest of is het je aanname dat je een gratis toegang tot de ST20 spullen te krijgen?

Ik maakte mijn eigen dcu3 jtag met v2.3.1 en net gedownload oude v1.8.1 en v1.9.6 om te werken aan projecten die werden geschreven met die. U moet een FTP-client om binnen te komen, dat is waarom het onzichtbaar blijft om regelmatig webbrowser users.They hebben twee ftp-sites, een is in europa. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 6 minuten: [/color] [/size] hebben ze ook osplus om te downloaden. Inleiding OSPlus is een uitbreidingspakket voor de OS20 en OS21 besturingssystemen. Het biedt een aantal nieuwe API's die stuurprogramma's en I / O-infrastructuur mogelijk te maken. Hoe dit document wordt georganiseerd in deze handleiding worden OSPlus functies verdeeld in een aantal diensten. Elk van de belangrijkste types dienst wordt apart beschreven, met behulp van een gemeenschappelijke lay-out: ● een overzicht van de service en de faciliteiten biedt ● een overzicht van de macro's, types en functies gedefinieerd door de dienst header file ● een gedetailleerde beschrijving van elk van de functies in de dienst www.st.com
wat dacht je van sti5105 is ST20 c2?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back