Spread spectrum module

A

alzomor

Guest
Hoi

Ik nodig om een eenheid binnen ongeveer 1000 eenheden in ongeveer 1km gebied.
Mijn idee is gebruik te maken van een Tx op de doelcomputer eenheden en Rx met mij en vink het signaal strgnth om aan te geven dat de afstand van Tx te RX.
zoals ik al ongeveer 1000 eenheden Ik denk dat het gebruik van Spread spectrum teneinde interferentie.

Heb je enig suggetions of weet goed en schapen spread spectrum modules?

Salam
Hossam Alzomor
www.edaboard.com

Hoi
ru zeker dat u wilt gebruiken voor SS uor doel?
do u denkt over het gebruik van GPS?

Hoi

GPS is goed voor accurcy van ongeveer 15m maar wat minder accurcy?

Salam
Hossam Alzomor
www.edaboard.com

te vinden met een hoge resolutie couls u gebruik van het scenario met een tx en meerdere ontvangers.Vervolgens berekenen van ontvangen signaal, de hoek van aankomst en de tijd verschil van aankomst (AoA en EoTD).Als u een GSM-systeem u kunt gebruiken cellid en TA waarden ook

hoe zit het doppler?
http://www.qsl.net/ve2emm/pic-projects/doppler3/doppler3-e.html
GPS is een zeer nauwkeurige nu met geselecteerde beschikbaarheid uitgeschakeld

groeten

annuleren

Hoi
GPS is heel goed, indien u gebruik GPS ook door 15m resolutie is het beter en kostenefficiënt.
Ik denk dat als u het ontwerp van een systeem voor dit perpuse het is erg duur, bijvoorbeeld u kunt gebruiken multiantenna te meten AoA en TOA maar het is duurder dan het gebruik van GPS
u zeggen dat je afstand is ongeveer 1000m, dus 15m fout verwaarloosbaar is -> Fout = 0,015 = 1,5%

Hoi

Citaat:

Als u een GSM-systeem u kunt gebruiken cellid en TA waarden ook

SA is uitgeschakeld door GPS-systeem eigenaar sinds enkele jaren nu dus het is vrij nauwkeurig ..ABT 2m.
krijg je een betere resolutie (ABT tientallen cm) indien u gebruik differentiële GPS (DGPS).gemakkelijk te doen voor de kleine ruimte
je moet maar 1 meer gps-ontvanger en berekeningen; 0))

groeten

annuleren

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back